| کد مطلب: ۱۱۲۶۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

حقوق را درست به کارمند بدهند خودش خانه می‌خرد/ به هر کسی ارز ترجیحی می‌دهند، رانت است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حقوق را درست به کارمند بدهند خودش خانه می‌خرد، وام می‌گیرد. با این حقوقی که به کارمندان می‌دهند صد سال دیگر هم نمی‌توانند در تهران خانه بخرند. دولت در ناترازی مجبور است پول چاپ کند، کاری که می‌توانیم در این مرحله انجام دهیم این است که اکر ارز وارد کنیم می‌توانیم جلوی تورم را بگیریم.

 حقوق را درست به کارمند بدهند خودش خانه می‌خرد/ به هر کسی ارز ترجیحی می‌دهند، رانت است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه آخرین مناظره به ارائه برنامه‌های اقتصادی خود پرداخت.

اهم پاسخ‌های پزشکیان به شرح زیر است:

*من چون یکسری بحث‌هایی را آقای دکتر کرده باید جواب بدهم و بعد وارد موضوع شوم.

*حقوق را درست به کارمند بدهند خودش خانه می‌خرد، وام می‌گیرد. با این حقوقی که به کارمندان می‌دهند صد سال دیگر هم نمی‌توانند در تهران خانه بخرند. دولت در ناترازی مجبور است پول چاپ کند، کاری که می‌توانیم در این مرحله انجام دهیم این است که اکر ارز وارد کنیم می‌توانیم جلوی تورم را بگیریم.

*تورم باعث شد که دولت دست در جیب مردم ببرد. ناترازی در گاز، انرژی و ارز داریم ما الان هزینه فراوانی بابت سوبسید انرژی می‌دهیم. اگر تورم را بتوانیم کنترل کنیم میتوانیم بقیه مشکلات اقتصادی را هم حل کنیم.

*به هر کسی ارز ترجیحی می‌دهند، رانت است غیر از ارز ترجیحی برای دارو، نهاده‌ها و مواد غذایی، در مجموع باید ارز را تک نرخی کنیم.

*اگر بازار را آزاد بگذاریم…برای پتروشیمی صادرات نمی‌ارزد. دولت در بازار دخالت می‌کند لذا وضعیت اقتصاد روز به روز بدتر می‌شود.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار