| کد مطلب: ۱۱۲۶۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد

پزشکیان: ساخت سالانه یک میلیون مسکن حرف است/ با همین وضعیت پیش برویم آینده تهران فاجعه است

مسعود پزشکیان درباره مسئله مسکن و ساخت مسکن توضیح داد.

پزشکیان: ساخت سالانه یک میلیون مسکن حرف است/ با همین وضعیت پیش برویم آینده تهران فاجعه است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  مسعود پزشکیان در خصوص مسکن اظهار داشت: برنامه من اجرای قانون است، وقتی می گویید طرفداران من، آنان بی تفاوت هستند، در طرفداران من هم راست هست، هم چپ است و هم نماز نخوان. طرفدار آمده و نظر می دهد.  دولت شهید رئیسی گفته بود ۱میلیون مسکن می سازم اما مجلس منابع آن را درنظر نگرفته بود. ولی این کل مسکنی است که در دولت شهید رئیسی داده شده است شبیه همان قبلش است. وعده دادند که من یک میلیون مسکن می سازم اما پول نداشتند.  کل مجوزهای داده شده برای ساخت مسکن در دولت شهید رئیسی تغییری نداشته است.

وی افزود:  آن زمان گفتند تورم را تک رقمی کرده، یک میلیون شغل و مسکن می سازند.  نه تنها راه شهید رئیسی در مسکن را پیگیری می کنم بلکه آمایش سرزمینی را هم که در سیاستهای مقام معظم رهبری هست به شدت پیگیری میکنم. آمایش سرزمینی را پیگیری خواهم کرد و توسعه را متوازن ایجاد خواهیم کرد. تهران در سال های نه چندان دور مشکلات آب پیدا خواهد کرد. آینده تهران با فاجعه روبه رو خواهد شد.

پزشکیان بیان کرد: باید بتوانیم به کارمندان پولی بدهیم که بتوانند حداقل در خانه ای که می نشینند زندگی کنند. این به تورمی برمیگردد که دولت ایجاد میکند. تورم را چه کسی درست کرده است؟ دولت. باید حقوقی که به کارمند می دهید بر اساس دولت باشد. وقتی دولت شبانه جیب مردم را خالی می کند نمی توان گفت مشکل را حل کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار