| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد

ستاره سپاهان رسما به استقلال پیوست

میلاد زکی‌پور، ستاره چپ‌پای سپاهان با مسئولان استقلال به توافق رسیده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، اولین خرید آبی‌‌ها در فصل جدید است.

ستاره سپاهان رسما به استقلال پیوست

به گزارش آرمان ملی آنلاین، میلاد زکی‌پور مدافع چپ‌پای سابق استقلال که طی فصول گذشته برای گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان توپ می‌زد، طی روزهای گذشته صحبت‌هایی را با مسئولان استقلال انجام داد. زکی‌پور شب گذشته هم در دفتر هلدینگ خلیج فارس پای میز مذاکره با مدیران استقلال نشست.

از جلسه شب گذشته استقلالی‌ها با زکی‌پور خبر می‌رسد که توافقات خوبی بین دو طرف حاصل شده است. ظاهرا پیشنهادهای دو طرف بهم نزدیک شده و حتی رضایت آنها برای عقد قرارداد دو ساله نیز وجود دارد.

برخی جزئیات در مذاکرات مطرح شده، باعث شده تا هنوز قرارداد رسمی میان زکی‌پور و استقلال به امضا نرسد اما به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی پیش نیاید به زودی این اتفاق هم رخ می‌دهد.

با این تفاسیر میلاد زکی‌پور را باید اولین خرید استقلال در فصل جدید بدانیم؛ بازیکنی که در گذشته هم سوابق خوبی در استقلال داشت و یکی از چپ‌پاهای سرشناس لیگ برتر محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه ابوالفضل جلالی با وجود تمدید قراردادش باید راهی خدمت سربازی شود، میلاد زکی‌پور گزینه جایگزینی او از سوی جواد نکونام است و احتمالا به زودی شاهد رونمایی رسمی استقلالی‌ها از خرید جدید و سرشناس خواهیم بود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار