| کد مطلب: ۱۱۲۶۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

خیال درویش راحت شد؛ رقم بودجه پرسپولیس مشخص شد

مالک باشگاه پرسپولیس با تصویب بودجه صد میلیاردی، این تیم را با قدرت مضاعف راهی پنجره تابستانی خواهد کرد.

خیال درویش راحت شد؛ رقم بودجه پرسپولیس مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مسئولان باشگاه پرسپولیس که این روزها به شدت درگیر امور نقل و انتقالاتی است، امروز در جلسه با مالک خود شرکت کردند و موفق شدند بودجه موردنیاز خود برای بازار نقل و انتقالاتی را به دست بیاورند.

بر اساس مصوبه رسمی بانک شهر، این نهاد بیش از 100 میلیارد تومان برای پنجره نقل و انتقالات در اختیار پرسپولیس قرار خواهد داد تا سرخپوشان با خیال آسوده به استقبال خرید بازیکنان موردنیاز خود بروند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مالک پرسپولیس، رضا درویش را مامور کرده تا با بخش اعظمی از این مبلغ، تمام بدهی این باشگاه به بازیکنان خود در سالیان گذشته را پرداخت کند تا به این ترتیب بار سنگین از روی دوش باشگاه پرسپولیس برداشته شود.

همچنین مبلغ باقیمانده نیز برای خرید بازیکنان جدید و پیش پرداخت به آنها هزینه خواهد شد اما به نظر گره نقل و انتقالات پرسپولیس با همان تسویه حساب بازیکنان باز می‌شود و باشگاه با باقیمانده مبلغ، نیازهای نقل و انتقالاتی را برآورده می‌کند.

به این ترتیب رضا درویش که در سالیان گذشته بابت مشکلات مالی پرسپولیس گلایه‌هایی داشت، حالا می‌تواند قدرت مدیریتی خود را به رخ رقبای پرسپولیس بکشد و بدون مشکل مالی به استقبال بازیکنان جدید برود.

شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که در روزهای آینده این رقم بیش از 100 میلیارد تومان به خزانه باشگاه پرسپولیس واریز و از این طریق به حساب بازیکنان موردنظر منتقل خواهد شد.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار