| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

اورونوف از پرسپولیس رفت؟!

با دعوت اوستون اورونوف به اردوی تیم امید ازبکستان، این ستاره پرسپولیس بخش زیادی از تمرینات تیم باشگاهی‌اش را از دست خواهد داد.

اورونوف از پرسپولیس رفت؟!

​به گزارش آرمان ملی آنلاین، حضور اورونوف در لیست تیم امید ازبکستان که قابل پیش بینی به نظر می‌رسید با اعلام تیمور کاپادزه، سرمربی تیم المپیک ازبکستان رسمی شد. او نام سه بازیکن کمکی بزرگسال  را که قرار است به المپیک پاریس بروند به صورت رسمی اعلام کرد.

براین اساس الدور شومورودوف، اوستون اورونوف و حسندین علی‌کولوف سه بازیکنی هستند که طبق تشخیص سرمربی تیم المپیک ازبکستان به پاریس اعزام خواهند شد تا به همراه تیم المپیک ازبکستان از سوم مرداد ماه در گروه سوم این پیکارها، با تیم‌های ملی اسپانیا، مصر و جمهوری دومینیکن دیدار کنند.

براساس هماهنگی‌های صورت گرفته ملی پوشان ازبک باید از سیزده تیر ماه در اردو حاضر شوند و همین موضوع باعث می‌شود تا اوستون اورونوف، ستاره پرسپولیس دو روز دیگر خودش را به کادرفنی معرفی کند. از سوی دیگر حتی اگر ازبکستان در مرحله گروهی حذف شود، اورونوف باید تا ۹ مرداد همراه با تیم المپیک کشورش در پاریس حاضر باشد و با این وضعیت بخش زیادی از اردوی پیش فصل پرسپولیس را که برای شناخت مربی جدید از بازیکنان بسیار مهم و حیاتی است، از دست خواهد داد. البته که هنوز زمان دقیق آغاز لیگ ایران معلوم نیست! 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار