| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

کد مورس همستر کمبات ۱۲ تیر / عکس یک میلیونی ها آمد

جدیدترین کد مورس همستر منتشر شد و یک فرصت جذاب دیگر برای دریافت یک میلیون سکه رایگان فراهم است.

کد مورس همستر کمبات ۱۲ تیر / عکس یک میلیونی ها آمد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بازی همستر هر روز یک عبارتی را مشخص می‌کند و اگر کاربران بتوانند کد مورد آن را وارد کنند، یک میلیون سکه رایگان دریافت خواهند کرد. 

برای آن که وارد بخش کد مورس مخفی همستر شوید؛ باید سه بار بر روی گزینه “Earn per tap” کلیک کنید. با انجام این کار وارد بخش مربوطه خواهید شد؛ سپس باید عبارت کد مورس همستر امروز را وارد کنید.

به ازای هر نقطه یک کلیک انجام دهید و به ازای هر خط فاصله یک بار انگشت خود را بر روی تصویر نگه دارید.

در اواسط ژوئن ۲۰۲۴، قیمت همستر HMSTR ۰.۰۰۰۰۸۲۸۹ با ارزش بازار حدود ۸۲.۹ میلیون دلار اعلام شد. کارشناسان پیش‌بینی کردند در سه تا شش ماه آینده قیمت همستر به بین ۰.۰۵ تا ۰.۱۰ دلار خواهند رسید. در چشم انداز ۶ تا ۱۲ ماه قیمت احتمالی ۰.۵۵ دلار پیش بینی شده است. این پروژه دارای پایگاه کاربری بزرگی با ۱۴۸ میلیون کاربر و ۴۰ میلیون بازیکن فعال است.

زمان لیست شدن همستر کمبت

تیم توسعه دهنده Hamster Kombat در نقشه راه خود اعلام کردند که راه اندازی توکن در شبکه (TON) در ماه جولای رخ خواهد داد.بنابراین زمان لیست شدن همسر کامبت طبق گفته توسعه دهندگان در ماه جولای (تیر-مرداد) خواهد بود

به عنوان بخشی از این رویداد ، بازی‌کنندگان توکن‌های همستر را به عنوان هدیه‌ای به افتخار لیست شدن توکن در بازار دریافت می‌کند. هدف ایردراپ افزایش استفاده از Toncoin و افزایش قابل توجه تعداد کاربران و حجم تراکنش در اکوسیستم TON است.

9CB9BC5B-39F0-4FAC-9755-A68D60BF2BDD

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار