| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

استقلالی‌ها منتظر یک بازیکن پرحاشیه باشند!

وینگر بوسنیایی استقلال سابقه خوبی در تیم‌های قبلی‌اش نداشته و بازیکن عصیانگری به نظر می‌رسد.

استقلالی‌ها منتظر یک بازیکن پرحاشیه باشند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  آلمدین زیلیکیچ دومین بازیکن بوسنیایی بود که به همراه ودران کیوسفسکی تست‌های پزشکی استقلال را پاس کردند و در خبرورزشی عقد قرارداد با آنها را تایید کردیم. اینکه چه زمانی این بازیکنان جدید استقلال معرفی خواهند شد، موضوعی است که باشگاه باید آن را مشخص کند اما سابقه وینگر اهل بوسنی چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

جدای از کارنامه فنی نه چندان قابل دفاع، زیلیکیچ بازیکن پرحاشیه‌ای نشان داده است. یکی از بازیکنان خارجی که سابقا در یک باشگاه بزرگ ایران بازی می‌کرد، در گفت و گو با خبرورزشی ادعا کرد این بازیکن چندان هم با اخلاق نیست و عمدتا با هم تیمی‌ها و مربیان سابق‌اش به مشکل خورده است! نکته مهم اینجاست که جواد نکونام همواره بر نظم و انضباط تیمی تاکید داشته و اگر بر گرفتن استعلام در خصوص سابقه این بازیکن اهتمام می‌ورزید، قطعا این اخبار نه چندان خوشایند را دریافت می‌کرد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد زیلکیچ از دو باشگاه قبلی خودش یعنی الیمپیای اسلوونی و سارایوو بوسنی به دلیل فحاشی به سرمربی اخراج شده و نامه آن موجود است. سابقه بازیکنان پرحاشیه خارجی در ایران هم نشان می‌دهد که نه جو طرفداری چنین اتفاقی را برمی‌تابد و نه رسانه‌ها از کنار این مسائل به سادگی عبور می‌کنند. پس احتمالا استقلالی‌ها باید حسابی حواسشان را جمع کنند که این وینگر جدید که هنوز نیامده کلی پالس منفی ایجاد کرده، در تیم با کسی درگیر نشود چراکه آن زمان دیگر هیچکس نمی‌تواند پشت او بایستد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار