| کد مطلب: ۱۶۹۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

تقدیر معاون وزیر بهداشت از مدیرعامل پاكسان

مدیرعامل پاكسان توسط معاون وزیر بهداشت و ریاست سازمان غذا و دارو مورد تقدیر قرار گرفت.

تقدیر معاون وزیر بهداشت از مدیرعامل پاكسان

آرمان ملی آنلاین - دكتر محمد رضا شانه ساز، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو، با اهدای لوح تقدیر به حسن بقائی مدیرعامل شركت پاكسان قدردانی كرد.

معاون وزارت بهداشت، از حسن بقائی به سبب مشاركت فعالانه و تحت نظارت سازمان غذا و دارو، در راستای ترویج فرهنگ و برنامه های صنعت و سلامت كشور به مدد همكاری های بین بخشی قدردانی نموده و این مجموعه را به دلیل حمایت از توسعه شاخص های سلامت در صنعت شایسته تقدیر دانسته است.

تقدیرنامه رئیس انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران

دكتر محمد حسین تقدیسی رئیس انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت نیز با اهداء لوح تقدیر جداگانه‌ای ضمن تشكر از تلاش های سلامت محور حسن بقائی، پاكسان را به سبب تلاش در حوزه سلامت عمومی جامعه این مجموعه را شایسته تقدیر معرفی نمود.

وی در ادامه از تلاش های مدیرعامل، مدیران و پرسنل این مجموعه، به جهت استقرار و نهادینه نمودن شاخص های سلامت در محصولات و خدمات تقدیر و تشكر نمود.

شركت پاكسان در چهارمین جشنواره صنعت سلامت محور، لوح زرین این جشنواره را به خود اختصاص داد و به سبب اقدامات و ارائه خدمات پیشگیرانه در برابر ویروس كرونا در بخش دیگر این جشنواره در معیار تاب‌آوری و مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان در برابر همه گیری كوید 19، به عنوان اولین و تنها شركت لوح افتخار را از آن خود نمود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار