| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

درویش، بیرانوند را بخشید!

پس از کش و قوس‌های به وجود آمده در ارتباط با موضوع فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، این بازیکن برای چندمین بار نسبت به اقدامش ابراز پشیمانی و درخواست بازگشت داد.

درویش، بیرانوند را بخشید!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت به باشگاه برگشته، حالا با این سئوال روبروست که آیا در رابطه با پرداخت طلب بیرانوند برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفته تا موجبات دلخوری بیرو ایجاد و او نیز یک اقدام احساسی انجام بدهد؟

شایعه مشورت دو نفر به درویش

این روزها شایعات حول و حوش باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که یک مدیر و یک کارمند باشگاه در این باره به رضا درویش مشورت داده‌اند که مبلغ ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طلب علیرضا بیرانوند بدون پاداش‌ها - یعنی ۳۰۰ میلیون تومان - پرداخت شود تا این بازیکن از این بابت ناراحت شده و یک اقدام احساسی انجام بدهد. شنیده می‌شود آنها که ظاهراً از عکس‌العمل‌های احساسی بیرانوند مطمئن بودند، با دادن مشورت‌های این چنینی به مدیرعامل باشگاه وی را در اتخاذ چنین تصمیمی ترغیب کرده‌اند.

آیا درویش عمدی در نحوه پرداخت پول بیرانوند داشت؟

اینکه رضا درویش پس از مشورت با معاونت حقوقی باشگاه و اضافه کردن یک الحاقیه به قرارداد علیرضا بیرانوند چرا حاضر شده چنین اقدامی انجام بدهد نیز یکی از سوالات بزرگ در ذهن هواداران و البته مجموعه تیمی پرسپولیس است که باعث شد علیرضا بیرانوند نسبت به آن یک رفتار عجولانه داشته و قراردادش را فسخ کند.

کارنامه درخشان بیرو با پرسپولیس

حضور ۶ ساله علیرضا بیرانوند در تیم پرسپولیس و کسب 6  عنوان قهرمانی ظرف همین مدت باعث شده تا همچنان برخی از طرفداران تیم و پیشکسوتان به ارزش‌های این بازیکن صحه بگذارند و او را یکی از عوامل مؤثر در راه کسب قهرمانی‌های متوالی سالهای گذشته این تیم بدانند.

پیام دوباره بیرو با چاشنی تلافی

اما سه شنبه ۱۲ تیر که گفته می‌شد قرار است بیرانوند با تراکتور تمام کند، عنوان شد که او بار دیگر از طریق وکیلش به باشگاه پیام داده که فسخ غیرقانونی را پذیرفته و می‌خواهد با ادامه همکاری با پرسپولیس ضمن تلافی اتفاقات اخیر همچنان با لباس پرسپولیس در لیگ برتر حضور داشته باشد.

قیمت پایین دروازه‌بان اول ایران

یادآور می‌شود؛ قرارداد او با پرسپولیس در فصل گذشته (با اینکه دروازه‌بان اول تیم ملی است) ۱۵ میلیارد تومان بوده که برای تمدید در فصل جدید با احتساب افزایش ۲۰ درصدی آن را به مبلغ حدودی ۱۹ دمیلیارد تومان افزایش می‌دهد که در قیاس با قرارداد دروازه‌بانانی که این روزها به پرسپولیس پیشنهاد می شوند حداقل ۶ میلیارد کمتر است.

با وجود بیرانوند جذب گلر خارجی غیرممکن است

از سوی دیگر برخی افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس عنوان می‌کنند کسانی که زمینه‌ساز دلخوری بیرانوند شده و درویش را تشویق کردند تا برخلاف میلش در پرداخت پول به او عدد مورد نظرش را پرداخت نکند، دنبال جذب دروازه‌بان از خارج و دریافت حق دلالی‌شان بوده‌اند. اقدامی که در صورت تحقق، سود چند میلیاردی به جیب عده ای واریز می کند. موضوعی که گفته می شود درویش روحش هم از آن بی‌خبر است. شایعاتی که هیچ یک تأیید نشده و تنها این روزها پیرامون موضوع داغ دروازه‌بانی پرسپولیس در دوران پس از بیرانوند (اگر در تیم نماند) مطرح می‌شود.

جمله مهربانانه درویش

آخرین خبر از باشگاه پرسپولیس در همین باره حاکی از آن است که رضا درویش چراغ سبز کمرنگی رو به بیرانوند روشن کرده و این احتمال که او در تیم بماند زیاد شده است. ابراز پشیمانی و اذعان به اشتباه در فسخ قرارداد از سوی بیرانوند شاید موجب شود تا اتفاقاتی در ادامه رخ بدهد که دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بدنبال تحقق آن است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار