| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

ظریف: جمعه زنان و جوانان با مشارکت در انتخابات به گشت ارشاد و فیلترینگ «نه»خواهند گفت

وزیر خارجه دولت روحانی گفت:جمعه مردم به از بین بردن برجام برای ایجاد تحریم‌ها، به خوردن از جیب مردم و کوچک کردن سفره مردم، به بزرگ کردن اخلال و فساد نه خواهند گفت.

ظریف: جمعه زنان و جوانان با مشارکت در انتخابات به گشت ارشاد و فیلترینگ «نه»خواهند گفت

بهگزارش آرمان ملی آنلاین ؛ محمدجواد ظریف شامگاه چهارشنبه -۱۳ تیر- در جمع حامیان مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد حظیره شهر یزد اظهار داشت: یزد شهر خاتمی بزرگ و شهید صدوقی است، بارها مراسم تکریم ابا عبدالله (ع) در این مسجد مقدس دیده ام و امیدوارم به حق امام حسین (ع) مردم ما روز جمعه سربلند شوند.

عضو ستاد انتخاباتی پزشکیان گفت: دوستان اذان گفته شده و من قول می‌دهم قبل از پایان نماز مغرب صحبت‌ها را تمام کنم تا مزاحم رسیدن شما به فضیلت نماز نشوم، همه اینها برای این است که ما بتوانیم در راه اسلام آزادی و استقلال این کشور پیش برویم.

وی گفت: امروز در برابر یک انتخاب تاریخی قرار گرفته‌ایم، جمعه گذشته درصد بالایی از مردم ایران اعلام کردند که از شرایط کنونی رضایت ندارند، این جمعه ما به تغییر رای خواهیم داد، این جمعه ما، کسانی را که ایران را تحقیر کردند و باعث تحریم شدند، به خانه خواهیم فرستاد.

ظریف گفت: این جمعه شیرزنان ما با حضور در پای صندوق های رأی به گشت ارشاد نه خواهند گفت، جوانان با حضور در پای صندوق رای به فیلتر کردن اینترنت و فروختن فیلترشکن نه خواهند گفت.

وی تصریح کرد: این جمعه مردم به از بین بردن برجام برای ایجاد تحریم‌ها، به خوردن از جیب مردم و کوچک کردن سفره مردم، به بزرگ کردن اخلال و فساد نه خواهند گفت. این جمعه مردم ما به جناح بازی، خط بازی و فدا کردن منافع ملی برای منافع کور جناحی نه خواهند گفت؛ این یک همه پرسی بزرگ است و نه به کسانی است که می خواهند اکثریت را از صحنه حکمرانی کشور دور کنند.

ظریف بیان کرد: ما در روز جمعه به فردی رأی خواهیم داد که قول داده است که دروغ نگوید، شرافت و شجاعت دارد و منافع شما را فدای منافع خود و هم گروهی های خودش نمی کند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار