| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

استقلال تکلیف روزبه چشمی را روشن کرد

در اخبار روز گذشته عنوان شد که روزبه چشمی ستاره استقلال قاطعانه شرط کرده که ابتدا مطالبات فصل گذشته‌اش را می خواهد تا بعد تمدید کند.

استقلال تکلیف روزبه چشمی را روشن کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پس از اینکه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بخش اعظم سهام باشگاه استقلال را خرید، همه فکر می کردند که این مجموعه دیگر مشکلات مالی نخواهد داشت.

اما تا امروز در فصل نقل و انتقالات اتفاقات جوری که هواداران انتظار داشتند رخ نداده و همه چیز منوط به تسویه حساب بازیکنان شده بود که گویا قرار است امروز این اتفاق بیفتد. در این فاصله انتشار خبر تمدید قرارداد کاپیتان استقلال در صورت تسویه حساب مالی نیز خبرساز شد.

روزبه چشمی در این باره قاطعانه اعلام کرد مادامی که مطالبات سال‌های گذشته‌اش را دریافت نکند قراردادش را تمدید نخواهد کرد. پیرو همین خواسته مهم کاپیتان دوم تیم استقلال از باشگاه، خبر رسید که مالکان جدید پس از گفتگو با شهریاری - نماینده خودشان در تیم استقلال - صراحتاً به وی اطمینان دادند که این خواسته کاپیتان استقلال برآورده خواهد شد.

نماینده این گروه اعلام کرده روزبه چشمی به عنوان یکی از چهره‌های شاخص تیم استقلال که حضور در دو دوره جام جهانی را تجربه کرده و توانسته در آن مسابقات گل زنی هم بکند، یکی از مهره‌های اصلی این تیم در فصل بیست و چهارم لیگ برتر خواهد بود. بنابراین در اولین فرصت مطالبات وی به حسابش واریز خواهد شد. ظاهرا این خبر به گوش روزبه چشمی هم رسیده و او نیز منتظر عمل کردن باشگاه به این وعده‌اش است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار