| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

اورونوف در پاریس تن پرسپولیس را لرزاند!

خیال پرسپولیسی‌ها راحت است که اورونوف قرارداد دارد و جدا نمی‌شود اما ستاره ازبکستانی مشکل دیگری دارد که ممکن است نیم‌فصل اول او را خراب کند

اورونوف در پاریس تن پرسپولیس را لرزاند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  در هیاهویی که پیرامون جدایی ستاره‌های پرسپولیس به راه افتاده و در حالی که به نظر می‌رسد در بین تیم‌های مدعی، این تیم قهرمان است که بیشترین خروجی را در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خواهد داشت، لااقل دل هواداران به این خوش است که بهترین خرید فصل گذشته‌شان یعنی اوستون اورونوف همچنان تا پایان لیگ آینده قرارداد دارد و لازم نیست برای جدایی احتمالی این یکی هم استرس داشته باشند. اما مشکل اینجاست که ستاره ازبکستانی اگرچه برنامه‌ای برای جدایی ندارد اما بخش زیادی از تمرینات پیش‌فصل را به‌خاطر حضور در المپیک پاریس از دست خواهد داد و این می‌تواند برای قرمزها مشکل‌ساز شود.

بازیکنانی که در نیم‌فصل گذشته به پرسپولیس پیوستند همگی قرارداد یک‌سال‌ونیمه دارند و تا پایان لیگ آینده در پرسپولیس ماندگار هستند. در میان آنها حتی محمد خدابنده‌لو یک سال بیشتر از سایرین قرارداد دارد و تا پایان لیگ بیست‌وپنجم (سال۱۴۰۵) بازیکن پرسپولیس خواهد بود. همه این خریدها عملکردی عالی در نیم‌فصل دوم لیگ گذشته داشتند و از عوامل اصلی قهرمانی سرخپوشان بودند. عیسی آل‌کثیر و عبدالکریم حسن درخشان ظاهر شدند اما فراتر از آنها این اوستون اورونوف بود که خودش را به عنوان یکی از ستاره‌های لیگ معرفی کرد و با گل‌ها و پاس گل‌هایش قرمزپوشان را به قهرمانی لیگ برتر رساند. اما ازبکستان یکی از ۳تیم آسیایی حاضر در المپیک است و اورونوف نیز یکی از بازیکنانی است که باید همراه با تیم امید ازبکستان در پاریس حاضر باشد.

امید ازبکستان همان تیمی بود که با برتری یک بر صفر مقابل امیدهای ایران در دور مقدماتی عامل حذف و ناکامی مجدد ایران در راه صعود به المپیک شد. ازبک‌ها در دور نهایی هم موفق بودند و به همراه ژاپن و عراق به المپیک پاریس راه یافتند. رقابت‌های فوتبال در المپیک پاریس طی روزهای ۳ تا ۲۰مرداد برگزار می‌شود، یعنی کمتر از یک ماه دیگر اورونوف باید به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش در این مسابقات به میدان برود.

درباره تاریخ شروع لیگ برتر ایران شنیده می‌شود که این رقابت‌ها در دهه اول شهریورماه آغاز می‌شود و در مردادماه خبری از لیگ نخواهد بود. یعنی اورونوف از شروع بازی‌های لیگ در خدمت پرسپولیسی‌ها است اما او بخش زیادی از فصل آماده‌سازی را از دست می‌دهد و این مشکلی است که در مورد تمامی بازیکنان حاضر در المپیک با آن زمان عجیب و غریبش صادق خواهد بود. برخلاف گئورگی گولسیانی که بلافاصله بعد از پایان لیگ در رقابت‌های یورو حاضر بود و در ابتدای تمرینات فصل جدید هم می‌تواند با استراحت کافی در خدمت تیمش باشد، داستان اورونوف کمی پیچیده است و ممکن است آمادگی او را برای فصل جدید به مخاطره بیاندازد. تازه همه اینها در شرایطی است که او دچار مصدمیت نشود و ضرر بیشتری بابت حضور در المپیک تحمل نکند. اورونوف فصل گذشته با ۱۲بازی و ۶گل زده یکی از ۵بازیکن برتر پرسپولیس در سایت متریکا بود. او به همراه ازبکستان باید در فرانسه با تیم‌های اسپانیا، مصر و جمهوری دومنیکن روبه‌رو شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار