| کد مطلب: ۱۱۱۳۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تاکید کرد

معرفی توانمندی‌های کشور در ایران‌اکسپو/ ضرورت برگزاری پررنگ ایران اکسپو

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: باید در طول سال برای اجرای باشکوه و قوی ایران اکسپو، برنامه‌ریزی انجام شود.

معرفی توانمندی‌های کشور در ایران‌اکسپو/ ضرورت برگزاری پررنگ ایران اکسپو

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران،شهاب جوانمردی، نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: باید در طول سال برای اجرای باشکوه و قوی ایران اکسپو، برنامه‌ریزی انجام شود.

جوانمردی با تاکید بر ضرورت برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024، گفت: به نظر بنده سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی اجرای نمایشگاه ایران اکسپو باید اهتمام خود را برای هرچه قوی‌تر برگزار شدن این نمایشگاه انجام بدهد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ادامه داد: به نظر می‌رسد ایران اکسپو چندان در بین فعالان صنعتی که ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه صادراتی دارند و در میان مخاطبان( یعنی کشورهای مقصد صادراتی) شناخته نشده است از این‌رو برای قوی‌تر برگزار کردن اکسپو باید در طول سال در تمامی کشورهای مقصد صادراتی ایران اکسپو را معرفی کنیم.

به گفته جوانمردی؛ شرکت ایران در رویدادهای تجاری کشورهای مقصد یکی از راه‌های معرفی این رویداد مهم تجاری خواهد بود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با بیان اینکه بازاریابی برای ایران اکسپو باید به صورت پیوسته انجام شود، افزود: ایران اکسپو در شرایط تحریم یک فرصت مناسب برای معرفی توانمندی‌های تجاری ایران است. تجارت در شرایط تحریم پرهزینه و پرریسک است اما کسب‌وکارها در طول این سال‌ها به روش‌هایی برای ادامه مبادلات مالی از جمله تهاتر و ... رسیده‌اند.

وی با تاکید برحداکثرسازی ظرفیت فعلی اظهار امیدواری کرد بعد از رفع تحریم‌ها پتانسیل‌های تجاری تقویت شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار