| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد

خاک بر سر مدیران اگر بیرانوند را برگردانند/ بهتر است دنبال شغل مدلینگش برود!

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: بارها گفته‌ام که بیرانوند دیگر تمام شده و نمی‌دانم چرا رسانه‌ها اینقدر به او می‌پردازند.

خاک بر سر مدیران اگر بیرانوند را برگردانند/ بهتر است دنبال شغل مدلینگش برود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، وحید قلیچ با تاکید بر اینکه متوجه نمی‌شوم علیرضا بیرانوند این صحبت‌های مسخره را چطور مطرح می‌کند و خجالت نمی‌کشد، اظهار کرد: مگر من با باشگاه در ارتباطم یا سایر پیشکسوتان دلسوز پرسپولیس از باشگاه حقوق می‌گیرند و دلالی می‌کنند و مثل این آقایان پولکی هستند که به خاطر پول علیه تو حرف بزنیم؟

وی افزود: این صحبت‌ها خجالت‌آور است که می‌گوید هر کسی علیه این آقا صحبت کند خط گرفته و پول می‌گیرد؛ پس لطفاً بگوید من از کی خط گرفته و پول می‌گیرم! بیرانوند حرف‌های دور از واقعیت و بچه‌گانه می‌زند تا خودش را مطرح کند، اما اولویت ما موفقیت باشگاه بزرگ پرسپولیس است و اهل مراوده و تعریف تمجید الکی از این آقا نیستیم.

بیرانوند در حال غرق شدن است

دروازه‌بان اسبق باشگاه پرسپولیس در دهه‌های شصت و هفتاد گفت: من اگر در این وضعیت ناشایست جای بیرانوند بودم نه تنها از کنار باشگاه پرسپولیس و خیابان سئول رد نمی‌شدم بلکه از تهران و ایران خارج می‌شدم تا بیش‌تر از این بین مردم خراب نشوم! بدون تعارف می‌گویم، بیرانوند باید فوتبال را کنار بگذارد و برود دنبال مربی‌گری؛ او دیگر به درد نمی‌خورد. واقعاً جدا از حاشیه‌هایش از نظر سطح فنی در وضعیت افتضاحی است و سنش هم بالا رفته.

قلیچ با بیان اینکه بیرانوند در حال غرق شدن است خطاب به باشگاه پرسپولیس و مدیران این باشگاه گفت: اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد بیرانوند را برگرداند باید بگویم خاک بر سر رضا درویش و مدیران این باشگاه! کسی که هر سال این بازی را برای گرفتن پول بیشتر در می‌آورد و سطح فنی پایینی دارد، اصلاً ارزش فکر کردن ندارد.

بیرانوند پاشنه آشیل و نقطه ضعف تیم ملی و پرسپولیس بوده

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: بارها گفته‌ام که بیرانوند دیگر تمام شده و نمی‌دانم چرا رسانه‌ها اینقدر به او می‌پردازند. من در زمان دروازه‌بانی‌ام بهترین تک‌به‌تک‌گیر ایران بودم، اما در انتهای دوران بازی دیدم نمی‌توانم آن‌طوری که همیشه بازی می‌کنم، بازی کنم و از فوتبال خداحافظی کردم. گفتم خداحافظ پرسپولیس و خداحافظ فوتبال!

وی در ادامه با بیان اینکه بیرانوند در ۲ سال اخیر پاشنه آشیل و نقطه ضعف تیم ملی و پرسپولیس بوده است، مطرح کرد: بیرانوند دیگر حتی نباید به تیم دیگری هم برود زیرا فوتبال برای او دیگر تمام شده است؛ ممکن است به حرف من بخندید، اما واقعاً خودتان ببینید چه گل‌هایی می‌خورد! او نقطه ضعف اصلی پرسپولیس و تیم ملی است و حیف خط حمله فوق‌العاده تیم ملی که اسیر اشتباهات او در جام ملت‌ها شد.

احترام در فوتبال ایران مُرده است

قلیچ با تاکید بر اینکه بیرانوند باید چمدان‌ها را ببندد و با تهران خداحافظی کند، گفت: ماشاءالله دیگر پولدار هم شده و این طرف و آن طرف دنیا می‌رود. بهتر است دست زن و بچه را بگیرد و برود یک گوشه دنیا تفریح کند و به دنبال همان شغل مدلینگش برود. البته پیشنهاد اصلی من برای بیرانوند همان شرکت در کلاس‌های آموزشی و دوره مربی‌گری است؛ ما را که نمی‌گذارند مربی بشویم، اما احتمالاً بگذارند او بشود چون به قول خودش ۱۰ سال است که در تیم ملی است و همه باید به او احترام بگذارند و تعظیم کنند و از گل فاجعه‌باری که مقابل قطر خورد چشم‌پوشی کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اشاره کرد: این چه مسخره بازی است از دیشب راه انداخته! احترام دیگر چه صیغه‌ای است. مگر به ما پیشکسوتان پرسپولیس با این همه سابقه بازی در باشگاه و تیم ملی احترام می‌گذارند که به تو بگذارند. احترام در فوتبال ایران با این حجم از مافیا و باندبازی و پولکی بودن و امثال این‌ها، مرده است.

نباید دنبال بازیکنان به درد نخور و پرحاشیه مثل بیرانوند باشیم

قلیچ ضمن ابراز گلایه و ناراحتی شدید از بروز حواشی متعدد در باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: اصلاً دیگر تعصب و غیرتی در فوتبال ایران وجود ندارد و نسل فوتبالی تغییر کرده است؛ فقط به دنبال پول گرفتن هستند. می‌گویند بیرانوند با هواداران خداحافظی کرده و گفته تصمیمم را عملی می‌کنم. آقای بیرانوند عمل کن منتظر هستیم!

وی اضافه کرد: این همه گلر داریم که اسم و رسم آن‌چنانی ندارند، اما دروازه‌بانان خوبی هستند؛ همین فرزین گروسیان گلر سابق صنعت‌نفت بد بازیکنی نیست. گلر باید تشنه موفقیت و جویای نام باشد تا بهترین عملکرد را داشته باشد. نباید به دنبال بازیکنان به درد نخور و پر حاشیه مثل بیرانوند باشیم.

نیازمند بهترین گزینه برای پرسپولیس و تیم ملی است

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه پیام نیازمند گلر خوبی برای تیم ملی و حتی پرسپولیس می‌تواند باشد، تصریح کرد: بهترین گزینه برای دروازه‌بانی تیم ملی پیام نیازمند، گلر سپاهان است. فیزیک جسمانی فوق العاده‌ای دارد، خوش اخلاق و بدون حاشیه و باشخصیت است و سن کمتری نسبت به همین بیرانوند دارد و باصلابت است و از نظر فنی در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد. از زمانی که در پیکان بود او را می‌شناختم.

قلیچ با اشاره به اینکه امیدوارم اگر شرایط حضور نیازمند در باشگاه فراهم باشد بتوانند او را بیاورند، بیان کرد: امیدوارم امیر قلعه‌نویی هم بیش‌تر به او میدان بدهد و تیم ملی بهتر از همیشه در رقابت‌های پیش‌رو حاضر شود. البته این تصمیم بستگی به نظر قلعه‌نویی دارد.

امیدوارم قلعه‌نویی طوری تیمش را ببندد که دهان تمام منتقدان بسته شود!

وی ضمن تمجید از سرمربی تیم ملی اظهار کرد: قلعه‌نویی ۱۰ سال است در صدر مربیان ایرانی است و حق دارد سرمربی تیم ملی باشد؛ خیلی مضحک است اگر زمانی بخواهند قلعه‌نویی را کنار بگذارند زیرا او خود را در تمام این سال‌ها ثابت کرده و اکنون باید به او فرصت بدهند تا توانایی‌های فنی خودش را در قامت سرمربی تیم ملی نشان دهد.

قلیچ در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم قلعه‌نویی طوری تیم خودش را ببندد و ملی‌پوشان را ارنج کند تا دهان تمام منتقدان پرمدعا بسته شود! واقعاً خط حمله ما را هیچ کدام از تیم‌های آسیایی ندارد؛ شاداب و پرانرژی و جوان هستند و تراکم و ترافیک سنگینی در بخش هجومی حاکم است.

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار