| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد ویژه استقلال به یامگا

پس از دلخوری‌هایی به وجود آمده برای بازیکن فرانسوی تیم استقلال حالا مسئولان باشگاه درصدد دلجویی از این بازیکن برآمدند.

 پیشنهاد ویژه استقلال به یامگا

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پیرو انتشار خبری در ارتباط با دلخوری آرتور کوین یامگا (هافبک فرانسوی تیم استقلال) و مدیر برنامه‌هایش از نحوه پاسخ دادن فرشید سمیعی به درخواست دریافت مطالباتشان، این موضوع بلافاصله در بین هواداران و بازیکنان تیم استقلال بازخورد بدی داشت.

طرفداران استقلال و پیشکسوتان این باشگاه با اشاره به خدمات یامگا در طول سال‌هایی که در خدمت این تیم بوده از مسئولان باشگاه خواستند هر طور شده مشکل کوین یامگا را بدون بروز دردسر برای استقلال و این بازیکن حل و فصل کنند.

اخبار رسیده از هیات مدیره باشگاه استقلال پیرامون ماجرای دلخوری کوین یامگا و تسویه حساب با او حاکی از آن است که نسبت به این اتفاق به این اقدام واکنش منفی صورت گرفته و از مدیران فعلی استقلال خواسته شده هر طور شده نظر مساعد و مطلوب کوین را جلب کنند.

این موضوع در دستور کار هیات مدیره استقلال قرار گرفته و به احتمال زیاد ظرف روزهای ابتدایی هفته آینده در تقویم میلادی (دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری) طلب کوین یامگا به وی پرداخت خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ در دفعات قبلی باشگاه استقلال نحوه پرداخت پول کوین یامگا را به صورت نقدی و حضوری در محل باشگاه انجام داده بود باید دید این بار باشگاه استقلال چطور می‌خواهد با این بازیکن که در حال حاضر کشورمان حضور ندارد تسویه حساب کند.  به همین دلیل شاید یامگا برای دریافت باقیمانده طلبش به تهران آمده و پولش را از استقلال بگیرد.

از سوی دیگر گفته می‌شود این پیشنهاد نیز به کوین یامگا خواهد شد که در صورت عدم توانایی بازگشت به میادین فوتبال در جمع مربیان استقلال حضور پیدا کرده و اینجا همراه با استقلالی‌ها بماند.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار