| کد مطلب: ۱۱۲۷۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

اغفال دختر جوان به بهانه ازدواج

​رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای یافتن زنی که چند روز پیش گمشده بود، گفت: این زن جوان از سوی خواستگارش اغفال و از منزل متواری شده بود.

اغفال دختر جوان به بهانه ازدواج

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی گزارش فقدان زن ۲۶ ساله‌ای در یکی از کلانتری‌های تهران، پرونده به پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد و به صورت ویژه در دستور کار تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد گمشده ۶ ماه قبل از همسر خود طلاق گرفته و چند روزی می‌شود که با مرد جوانی ارتباط گرفته است که کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند او با متهم در جنوب شرق تهران قرار ملاقات گذاشته اما از آنجا دیگر ردپایی وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه مخفیگاه متهم خیلی زود شناسایی شد، عنوان کرد: در یک عملیات ضربتی، مرد جوان دستگیر و دختر گمشده نیز سالم پیدا شد. در بازجویی‌ها، متهم اعتراف کرد که به قصد ازدواج با دختر جوان با او دوست شده بود، اما به دلیل مخالفت خانواده وی، او را فریب داده و به مخفیگاه خود در شرق تهران برده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به پیدا شدن دختر گمشده، وی به خانواده‌اش تحویل داده شد و متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ناحیه ۲۷ فرستاده شد.

وی با اشاره به اینکه این پرونده نشان می‌دهد که پلیس با تلاش شبانه روزی خود می‌تواند گره از پرونده‌های پیچیده بگشاید و به خانواده‌ها آرامش دهد، افزود: برای اینکه مشکلی به وجود نیاید با افراد ناشناس یا کسانی که به آنها اعتماد ندارید، صمیمی نشوید و اطلاعات شخصی خود را به آنها ندهید. قبل از ترک منزل، به یکی از اعضای خانواده یا دوستان خود اطلاع دهید که به کجا می‌روید و چه زمانی باز می‌گردید.با فرزندان خود در مورد خطرات احتمالی که ممکن است در بیرون از منزل با آنها روبرو شوند صحبت کنید و به آنها آموزش دهید که در چه شرایطی باید از شما کمک بخواهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار