| کد مطلب: ۱۱۲۷۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

رامین رضاییان تصمیمش را گرفت

وضعیت رامین رضائیان بازیکن سپاهان یکی از پیچیده‌ترین ماجراهای پنجره داغ تابستانی به شمار می‌رود.

رامین رضاییان تصمیمش را گرفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  بلافاصله پس از پایان بازی فینال جام حذفی و قهرمانی سپاهان با مصاحبه‌ای که رضائیان با چند خبرگزاری مختلف در حاشیه مراسم اهدای جام انجام داد، ابهامات درباره آینده او شکل گرفت و هر چه جلوتر آمدیم بیشتر و بیشتر شد.

رامین رضائیان در ابتدایی لیگ بیست و دوم پس از نیم فصل حضور در پرسپولیس با تصمیم سرسختانه یحیی گل‌محمدی مجبور به جدایی شد و سپاهان را برای ادامه مسیر حرفه‌ای برگزید. این تصمیم و مسیری که مقابل رضائیان باز شد به موفقیت او بسیار کمک کرد و رضائیان به یکی از شاخص‌ترین بازیکنان لیگ برتر طی دو سال اخیر بدل کرد. رضائیان حتی با حضور کی‌روش و قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی فرصت حضور در جام جهانی 2022 و جام ملت‌های 2023 قطر را هم به دست آورد. رامین طی این مدت لحظات بسیار شیرینی داشت که اوج این لحظات گلزنی به ولز با پیراهن تیم ملی در جام جهانی بود.

نکته قابل توجه درباره رامین رضائیان اینکه بسیاری از علاقمندان به فوتبال پس از خداحافظی قاطع او تصور کردند قراردادش با باشگاه سپاهان به پایان رسیده است، اما این بازیکن که در ابتدای لیگ بیست و دوم با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست، در جریان فصل گذشته قرارداد خود را با باشگاه سپاهان تمدید کرده تا حالا همچنان تحت قرارداد باشگاه اصفهانی باشد. رضائیان اما فسخی در قرارداد خود گنجانده که با پرداخت آن می‌تواند از سپاهان جدا شود؛ بندی که به صورت دقیق مبلغ آن مشخص نیست.

در این شرایط صحبت‌هایی از ادامه حضور رامین در سپاهان و یا بازگشت او به پرسپولیس پس از جدایی دانیال اسماعیلی‌فر مطرح شده که با توجه به اطلاعات خبرنگار "ورزش‌سه"، این دو گزینه کمترین احتمال را برای رخ دادن دارند و روابط مخدوش شده مدیران دو باشگاه با رضائیان وضعیت را پیچیده‌تر هم کرده است.

از سوی دیگر در طول فصل رامین صحبت‌هایی را درباره باشگاه استقلال انجام داد که با واکنش مثبت بسیاری از هواداران این تیم مواجه شد تا احتمال حضور او در اردوی آبی‌پوشان نیز وجود داشته باشد. البته استقلال در پست دفاع راست صالح حردانی را در اختیار دارد و به توافق اولیه با مهدی تیکدری هم دست پیدا کرده است. حضور همزمان این دو بازیکن باعث خواهد شد که شاید استقلال تلاش زیادی برای متقاعد کردن رضائیان برای حضورش در اردوی آبی پوشان نکند.

یک احتمال قوی دیگر نیز درباره رضائیان وجود دارد و آن هم پیوستن به یک تیم خارجی است که البته با دو مانع هم همراه است؛ یکی سن رضائیان و دیگری مبلغی که باید برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن از سپاهان به باشگاه اصفهانی پرداخت شود که به نظر می‌رسد با توجه به شرایط پیش آمده قابل مذاکره هم باشد.

درنهایت می‌توان آخرین وضعیت مربوط به رضائیان را اینطور جمع‌بندی کرد که اولویت اول خود این بازیکن ادامه مسیر حرفه‌ای در خارج از کشور است و باید برای رسیدن به این هدف با مدیران باشگاه اصفهانی مذاکره کند و برای جدایی و حتی کاهش مبلغ فسخ قراردادش به توافق برسد.

 

 

منبع : ورزش سه

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار