| کد مطلب: ۱۱۰۰۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد

ممیزی نهایی طرح نظام آراستگی محیط کار در منطقه یک انجام شد

ممیزی نهایی طرح نظام آراستگی محیط کار(5s) توسط نمایندگان مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با بازدید از تمامی حوزه های شهرداری منطقه یک انجام شد.

ممیزی نهایی طرح نظام آراستگی محیط کار در منطقه یک انجام شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، محمد حسن رجبی معاون برنامه ریزی وتوسعه سرمایه انسانی این منطقه اظهار داشت: پس از برگزاری ممیزی اولیه طرح نظام آراستگی محیط کار(5s) در شهرداری منطقه و شناسایی نواقص، جلسات آموزشی به صورت جداگانه به منظور آموزش رابطین برگزار شد که با دریافت گواهینامه  5S از شرکت NTCC International، شهرداری منطقه آماده انجام ارزیابی نهایی توسط نمایندگان مرکز تحول و نوسازی شهرداری تهران شد، این ممیزی در تاریخ ۷ اسفند ماه به صورت تصادفی از معاونت ها، نواحی و ادارات مستقل انجام شد.

وی یادآور شد: طرح آراستگی محیط کار که از اردیبهشت ماه سال جاری در ساختمان های اداری منطقه و نواحی به اجرا درآمد، در زمینه اقداماتی نظیر شناسایی و جداسازی اقلام ضروری و غیرضروری و مازاد در محیط کار، پاکیزه سازی و زیباسازی بصری، استقرار تابلوهای نام واحدها در بیرون اتاق های اداری جهت شناسایی، نصب Qrکد ها، نظم دهی به فایل های کامپیوتری جهت دسترسی آسان تر، ساماندهی سیم و کابل ها، کنترل مدارک  و ... با همکاری رابطین تشکیلات حوزه های مختلف منطقه، نواحی، ادارات مستقل و همچنین واحد تدارکات و تاسیسات به انجام رسید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار