| کد مطلب: ۱۱۲۷۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد

پیام مولوی عبدالحمید به مسعود پزشکیان/ تبریک نهایی بماند بعد از تحقق وعده‌ها

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان پیامی صادر کرد.

پیام مولوی عبدالحمید به مسعود پزشکیان/ تبریک نهایی بماند بعد از تحقق وعده‌ها

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مولوی عبدالحمید در این پیام «ایجاد تغییر و تحول اساسی» را مهمترین پیام «افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات» عنوان کردند و خطاب به رئیس دولت چهاردهم خاطرنشان ساختند: «با آغاز به کار دولت، در اولین فرصت، مردم ایران در انتظار پایبندی به عهد و میثاقی که با ملت بستید خواهند بود».

متن پیام شیخ‌الاسلام مولوی عبدالحمید بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای دکتر پزشکیان؛ رئیس‌جمهور منتخب ملت شریف ایران

السلام علیکم و رحمةالله

پیروزی شما را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به جنابعالی و مخصوصا به ملت سربلند ایران تبریک می‌گویم. البته تبریک نهایی به حضرتعالی را به موفقیت‌تان در تحقق اهداف و وعده‌های‌تان که ملت ایران با ملاحظه‌ی آن وعده‌ها به صحنه آمد، موکول می‌کنم.

جناب دکتر پزشکیان!

چنان‌که مستحضرید متفاوت‌ترین انتخابات را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران تجربه کردیم. از دیدگاه تمام کارشناسان و سیاستمداران، عدم مشارکت بیش از ۶۰ درصد از واجدین شرایط در دور اول انتخابات، اعتراض صریحی بود به وضعیت موجود و پیام روشنی بود از انزجار عمومی و فاصله‌ی ملت با اِعمال سیاست‌های غیرمتعادل و ناموزون.

جناب آقای پزشکیان!

علی‍رغم بسیج تمام رسانه‌ها و ارائه‌ی آمار‌های ادعایی غیرواقعی در خصوص پیشرفت کشور و سامان‌یافتن زندگی مردم و نیز تلاش گسترده‌ی لایه‌های قدرت در تمام نهاد‌ها به‌منظور همراهی ملت و مشارکت در انتخابات، ملت آگاه ایران پیام خود را در ۸ تیرماه با زبان بی‌زبانی و با نشستن در خانه به رساترین شکل ممکن ارائه نمود. البته جای تامل و خرسندی است که تمام آگاهان و به‌ویژه قاطبه‌ی زمامداران و مسئولین نظام، این پیام را به خوبی دریافت کردند.

به اذعان آگاهان و فعالان اجتماعی و بر اساس تحقیقات میدانی، موجی که در مرحله‌ی دوم ایجاد شد و سبب افزایش میزان مشارکت رأی‌دهندگان گردید، پیام آگاهانه‌ی دیگری از نوع «اعتراضی» بود؛ حاکی از اینکه ملت ایران خواهان «ایجاد تغییر و تحول اساسی» است.

ریاست محترم جمهور!

حضرتعالی در مناظرات مخصوصاً در مرحله‌ی دوم، مطالبات ملت عزیز ایران را آگاهانه و خردمندانه مطرح کردید؛ از اعمال تبعیض، بی‌عدالتی، عدم بکارگیری شایستگان و فرار مغز‌ها و نخبه‌ها سخن گفتید و بر اجرای عدالت و تحقق آزادی و نقش اقوام و ادیان و مذاهب تاکید نمودید. ملت فهیم و آگاه ایران رویکرد نوین شما را ملاحظه نمود و با انتخاب حضرتعالی پیام دوم خویش را مبنی بر «ایجاد تغییر» ارائه کرد.

ملت هوشمند ایران درواقع با «تاکتیک عقب‌نشینی» در مرحله‌ی اول، و «حضور در میدان» در مرحله‌ی دوم پیام خود را داد و گل پیروزی را به ثمر رساند به نحوی که دنیا را حیرت‌زده کرد.

شایان ذکر است؛ با توجه به اینکه جنابعالی تصریح کرده‌اید به هیچ حزبی وابستگی ندارید، آرایی که دریافت کرده‌اید آرای تودۀ مردم ایران هستند.

جناب آقای پزشکیان!

ملت ایران که از وضعیت موجود خسته شده و از فشار‌های متعدد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به ستوه آمده و اقشار مستضعف، استخوان‌هایش زیر بار مشکلات معیشتی شکسته است، به فعالیت‌ها و تلاش‌های مدنی خود تا تحقق کامل خواسته‌های برحق خویش اعم از اجرای عدالت و آزادی، رفع تنگ‌نظری‌ها، بهبود وضع معیشت، تحقق اقتصاد پویا، بازگشت عزت و اعتبار بین‌المللی و دست‌یافتن به منافع و حقوق ملی ادامه داده و مطالبه‌گری خواهد کرد.

آقای پزشکیان!

مطمئن باشید که این ملت فهیم، حضرتعالی را در راه رسیدن به خواسته‌های بحق خود و تحقق آرمان‌های والای ملی تنها نخواهد گذاشت و در تمام عرصه‌ها از آن‌جناب حمایت خواهد کرد.

در پایان یادآور می‌شود که عهد و میثاق جنابعالی در پیگیری مطالبات بحق ملت ایران و آغاز تغییرات مورد نظر، از حافظه‌ی این ملت آگاه فراموش نخواهد شد و طبیعی‌ست با آغاز به کار دولت، در اولین فرصت، مردم ایران در انتظار پایبندی به عهد و میثاقی که با ملت بستید خواهند بود و روشن است تغافل و نادیده‌گرفتن این مهم از سوی تیم حضرتعالی، باری دیگر امید‌ها را به یاس، زبان‌ها را به نقد، و شور و شوق را به نارضایتی و سرخوردگی تبدیل خواهد کرد.

امیدوارم با توکل بر الله تعالی و توجه به مشکلات مردم خوب ایران موفق و مؤید باشید.

(مولانا) عبدالحمید

امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان

 

منبع : فرارو

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار