| کد مطلب: ۱۱۲۷۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

کنایه ترامپ به بایدن؛ با همان هشیاری مناظره به رقابت ادامه بده!

«دونالد ترامپ» در واکنش به درخواست‌های گسترده برای کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخاباتی، گفت می‌خواهد بایدن «با همان هشیاریِ روز مناظره» به رقابت‌ها ادامه داده و سیاست‌هایی مانند «نوکری در برابر چین» را به مردم آمریکا عرضه کند.

کنایه ترامپ به بایدن؛ با همان هشیاری مناظره به رقابت ادامه بده!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در پیامی کنایی به گزارش‌های منتشرشده مبنی بر درخواست دموکرات‌ها از «جو بایدن» برای کناره‌گیری واکنش نشان داد و گفت بایدن باید در رقابت‌ها باقی بماند.

ترامپ در پیامی که در شبکه اجتماعی خود به نام «تروث سوشال» منتشر کرد، نوشت: «جو بایدنِ فاسد باید منتقدانِ بسیارِ خود را نادیده گرفته و به راه خود ادامه دهد، با شجاعت و قدرت، و با کمپین قدرتمند و گسترده خود!»

بایدن و ترامپ در روز ۲۷ ژوئن در نخستین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ را شرکت کردند.

بایدن در این مناظره ۹۰ دقیقه‌ای بارها با طرح جملات نامفهوم و نیمه‌تمام و سکوت‌های عجیب، گاف‌های فراوانی داد و سردرگم ظاهر شد.

این نمایش ضعیف بایدن در کنار گاف‌های مکرر او در انظار عمومی، زنگ خطر را برای بسیاری از تحلیل‌گران و چهره‌های سیاسی دموکرات به صدا در آورده و بسیاری از آنها خواستار انصراف بایدن از رقابت‌ها شده‌اند.

ترامپ در پیامی کنایی خطاب به بایدن نوشت: «او باید (در ادامه رقابت‌ها) هشیار، دقیق و پرانرژی باشد، درست مانند مناظره، تا سیاست‌های خود را به خوردِ مردم بدهد، سیاست‌هایی مانند مرزهای باز... از بین بردن امنیت اجتماعی... تورم مهارنشده... و نوکرصفتی در برابر چین.»

نماینده جمهوری‌خواهان در این انتخابات همچنین بایدن را به ترویج سیاست‌هایی متهم کرد که به جنگ‌های بی‌پایان، بی‌توجهی به آمریکا و ازبین‌رفتن ارزش دلار منجر خواهد شد.

او در انتهای این پیام با اشاره به شعار انتخاباتی خود که «آمریکا را دوباره باعظمت کنیم» است، نوشت: «بله، فکر می‌کنم بایدنِ خواب‌آلوده باید به کمپین تخریب آمریکا و «چین را دوباره باعظمت کنیم» ادامه دهد.»

بایدن در واکنش به انتقادهای مطرح‌شده علیه عملکرد ضعیف خود در مناظره، اخیرا در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی» این انتقادها را رد کرد و گفت قصد ندارد از رقابت‌ها کناره‌گیری کند.

او در این مصاحبه گفت تنها در صورتی کنار خواهد رفت، که «خدای قادر مطلق» به زمین آمده به او بگوید: «جو، از رقابت‌ها خارج شو.»

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار