| کد مطلب: ۱۱۲۷۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

رامین رضاییان رفتن به استقلال را استارت زد!

رامین رضاییان بازیکن فصل گذشته تیم سپاهان احتمال حضورش در تیم استقلال را رد نکرد.

رامین رضاییان رفتن به استقلال را استارت زد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رامین رضاییان، ستاره فصل گذشته سپاهان یکی از سوژه‌های مهم فصل نقل‌وانتقالات است. او که پس از قهرمانی با سپاهان در جام حذفی تصمیم به جدایی از این تیم گرفته، هنوز با تیم جدیدی قرارداد امضا نکرده و گفته می‌شود چند پیشنهاد از تیم‌های داخلی و خارجی دارد. رضاییان امروز (شنبه) مهمان ویژه‌برنامه فوتبال ۳۶۰ برای یورو ۲۰۲۴ بود و در بخشی از برنامه در خصوص آینده فوتبالی خود هم صحبت کرد.

رامین رضاییان ابتدا درباره جدایی از سپاهان پس از قهرمانی در جام حذفی گفت: «دوست ندارم الان درباره‌اش صحبت کنم و دوست دارم زمان دیگری درباره اتفاقاتی صحبت کنم که برای تیم بزرگ سپاهان خوب نیست. تیمی که هواداران عاشقانه آن را دوست دارند و انقدر بافرهنگ هستند که وقتی آن اتفاقات افتاد به تیم‌شان امید داشتند و ما را تنها نگذاشتند و کنار ما آمدند. به نظرم هواداران سپاهان پس از اتفاقات بدی که افتاد که برای هر تیم بزرگ دیگری بود شاکله‌اش را از دست می‌داد، مزد صبوری‌شان را گرفتند و لیاقت قهرمانی در جام حذفی را داشتیم و به همه هواداران تبریک می‌گویم».

او در خصوص تصمیم خود برای بازی در ایران یا خارج از ایران گفت: «من هنوز با جایی امضا نکرده‌ام و امیدوارم اتفاقی بیفتد که با آرامش بازی کنم. من عاشق چالش هستم و دوست دارم وارد چالش شوم و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد».

رضاییان در پاسخ به سوالی در خصوص حضور در استقلال گفت: «من با افتخار یک جنگجو هستم و دوست دارم جایی باشم که چالش باشد. سپاهان امسال قهرمان شد واقعا کیف کردم که بعد از ۱۱ سال توانستیم قهرمان شویم. همیشه هم یاد گرفتم با احترام و بدون حاشیه کارم را کنم و امیدوارم یک اتفاق خوب برای من بیفتد. اتفاقی که دوست داشته باشم».

باتوجه به صحبت‌های رضاییان در برنامه امروز می‌توان حدس زد که شانس استقلال برای به خدمت گرفتن مدافع گلزن فوتبال ایران بیشتر از سایر تیم‌ها است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار