| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

زمان رونمایی از خریدهای جدید پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده از خریدهای خود رونمایی خواهد کرد.

زمان رونمایی از خریدهای جدید پرسپولیس مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس چالش‌های زیادی را در نقل و انتقالات پیش رو دارد و حواشی نقل و انتقالاتی این تیم بسیار زیاد است. جدایی چند ستاره،عدم تمدید با تعداد زیادی از نفراتی که قراردادشان به پایان رسیده و نگرفتن حتی یک بازیکن باعث شده تا هواداران پرسپولیس از عملکرد تیم مدیریتی این باشگاه انتقاد کنند. با این حال از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این تیم در طی روزهای اخیر بیکار ننشستند و مذاکرات خوبی را با چند گزینه انجام دادند تا آن‌ها را برای فصل بعد به خدمت بگیرند.

با توجه به عدم شناخت سرمربی جدید پرسپولیس از فوتبال ایران و بازیکنان لیگ برتر،خود باشگاه اقدام به مذاکره و جذب بازیکنان جدید خواهد کرد. آنطور که شنیدیم باشگاه پرسپولیس با چند بازیکن توافقات خوبی انجام داده ولی هنوز از این بازیکنان رونمایی نکرده است. دلیل این کار هم به ماجراهای عدم صدور مجوز برای گاریدو از طرف شورای برون مرزی برمی‌گشت. حالا که مجوز برای حضور سرمربی اسپانیایی پرسپولیس صادر شده،این مربی به زودی راهی ایران خواهد شد تا رسما کارش را در پرسپولیس شروع کند.

باشگاه پرسپولیس هم با وجود توافق با چند گزینه، می‌خواهد ابتدا از سرمربی خود رونمایی کند و سپس به صورت رسمی از بازیکنانی که با آن‌ها به توافق رسیده ،رونمایی کند. به این ترتیب زمان اعلام رسمی خریدهای جدید پرسپولیس بعد از معارفه گاریدو خواهد بود و باشگاه پرسپولیس از چند ستاره رونمایی خواهد کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار