| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس با یک خارجی به توافق رسید

شنیده‌ها حاکی از توافق باشگاه پرسپولیس با یک بازیکن خارجی دارد.

پرسپولیس با یک خارجی به توافق رسید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس به جز توافق با ۳ بازیکن برای تمدید قرارداد، کار دیگری تا این لحظه در نقل و انتقالات انجام نداده و چند ستاره این تیم هم در مسیر جدایی قرار دارند.پرسپولیس برای حضور پرقدرت در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا نیاز به چند خرید باکیفیت در پست‌های مختلف دارد که این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است. با توجه به اینکه قرار است با حضور گاریدو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، تمرینات این تیم هم به زودی شروع شود، باشگاه پرسپولیس می‌بایست هرچه زودتر تکلیف نقل و انتقالات خود را مشخص کند.

در همین رابطه یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که مدیران این باشگاه با یک بازیکن خارجی به توافقات خوبی رسیدند و به زودی و بعد از امضای قرارداد، از این بازیکن رونمایی خواهد شد. پیگیری‌های ما در خصوص پست بازی، اسم و ملیت این بازیکن به جایی نرسید و در این خصوص باید منتظر اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس باشیم.

مدیران پرسپولیس که قبلا چند بار از لو رفتن نام گزینه‌های مدنظر خود زخم خوردند (آخرین آن منتفی شدن حضور والتر ماتزاری بود) این بار نمی‌خواهند اسمی از بازیکن مورد نظرشان به بیرون درز پیدا کند. آن‌ها می‌ترسند با رسانه ای شدن نام بازیکن مورد نظر، هم قیمت این بازیکن به یکباره بالا برود و هم با شیطنت دلال‌ها حضور این بازیکن که با باشگاه به توافق هم رسیده، منتفی شود.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار