| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

ناطق نوری، سید حسن خمینی، خاتمی و روحانی در کنار رئیس جمهور منتخب هستند

پزشکیان تنها نیست

آرمان ملی: میانه روها به اضافه پزشکیان یعنی اداره کشور به دور از چالش‌های داخلی و تندروی! یکی از آفات اداره کشور در دهه‌های اخیر عدم تعامل با روسای جمهور میانه‌رو و اصلاح‌طلب بوده است. تندروها با اقداماتشان حرکت قطار را کند می‌کردند و سبب می‌شدند تا شرایط به نحوی پیش نرود که مورد انتظار جامعه است. رای اکثریت به مسعود پزشکیان در این دوره از انتخابات پاسخ روشنی به تندروها بود که تصور می‌کردند اقداماتشان بر ذهن مردم تاثیرگذار است. اکنون پزشکیان تنها نیست، سید حسن خمینی، خاتمی و روحانی و ناطق نوری و... هم در کنار او هستد. خاتمی و روحانی با تجربه اداره دولت می‌توانند کمک بزرگی برای پزشکیان باشند و ناطق نوری هم علاوه بر ریاست مجلس، دارای جایگاه‌های مهمی بوده و هست. حضور این شخصیت‌ها در کنار پزشکیان امتیاز بزرگی برای اوست.

پزشکیان تنها نیست

*دیدار با پزشکیان

تولیت حرم حضرت امام خمینی(ره) ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس‌جمهور منتخب در این مسئولیت خطیر، بر لزوم حمایت همه مردم و ارکان کشور از دولت برگزیده در راستای تقویت انسجام ملی در عرصه داخلی و بین‌المللی، تاکید کرد. پزشکیان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام راحل(ره) را چراغ راه دولت جدید در خدمتگزاری به مردم عنوان کرد. رئیس‌جمهور منتخب همچنین بر تحقق عدالت و رفع تبعیض در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در دولت چهاردهم تأکید کرد. همچنین در پی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران از سوی ملت ایران، حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی با وی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار رئیس دولت اصلاحات ضمن تبریک به پزشکیان به خاطر کسب رأی مردم، توفیق وی در مسئولیت سنگین و دشوار ریاست جمهوری را از خداوند مسألت کرد. حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین، عصر روز یکشنبه به منظور تبریک پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در دفتر رئیس‌جمهور منتخب حضور یافت. روحانی انتخاب مسعود پزشکیان را تبریک گفت. رئیس‌جمهور پیشین در این دیدار برای دکتر پزشکیان در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد. رئیس‌جمهور منتخب نیز بر ضرورت توجه جدی به معیشت مردم و پیشبرد گفت‌وگو، وفاق ملی و همگرایی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تأکید کرد. 17 تیر رئیس اسبق مجلس با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب پزشکیان از سوی مردم را به وی تبریک گفت. ناطق‌نوری در این دیدار برخی پیشنهادات و تجارب کاری خود را به رئیس‌جمهوری منتخب ارائه کرد. پزشکیان نیز با قدردانی از نظرات و دیدگاه‌های ناطق‌نوری، بر آمادگی خود جهت دریافت و بهره‌مندی از این دیدگاه‌ها در طول دوران مسئولیت ریاست جمهوری تاکید کرد.

*آنانی که به دیدار پزشکیان رفتند

 دفتر مسعود پزشکیان منتخب مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری این روزها شاهد رفت وآمدهای شخصیت‌هایی است که برای تبریک به آنجا می‌روند. یکشنبه شب اسحاق جهانگیری (معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم) در این دیدار با تبریک پیروزی پزشکیان در انتخابات، برای وی در انجام وظایف سنگین و خطیر ریاست جمهوری آرزوی موفقیت کرد. پزشکیان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور و تبریک جهانگیری بر عزم خود برای تلاش در راستای ایجاد همدلی و رفع مشکلات کشور به ویژه بهبود وضعیت معیشتی مردم تاکید کرد. علی طیب‌نیا (وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی) صبح دیروز دوشنبه با حضور در دفتر مسعود پزشکیان با وی دیدار و با تبریک کسب رای اعتماد مردم، برای او در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات به خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم آرزوی موفقیت کرد. پزشکیان نیز در این دیدار بار دیگر بر عزم خود برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم تاکید و از حضور و کمک‌های طیب‌نیا در کارزار انتخاباتی خود تشکر کرد. سردار احمدرضا رادان با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، کسب اعتماد مردم از سوی رئیس‌جمهور منتخب را از طرف خود و تمامی کارکنان خدوم و فداکار فراجا تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد. سردار رادان تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره با زعامت فرمانده کل قوا با دولت برخاسته از اراده ملت و در انجام وظایف قانونی همکاری کرده است. پزشکیان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر حفظ حقوق اجتماعی و احترام به کرامت مردم، از ابراز محبت سردار رادان و خدمات خالصانه همه نیروهای انتظامی در عرصه‌های مختلف، به ویژه تلاش برای برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری در سایه امنیت و نظم کامل، قدردانی کرد. محمدرضا عارف ظهر روز دوشنبه در دیدار با دکتر مسعود پزشکیان، برای رئیس‌جمهور منتخب در عمل به وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی خود و خدمت به ملت شریف ایران اسلامی آرزوی موفقیت کرد. پزشکیان نیز در این دیدار از حمایت‌های بی‌دریغ و حضور و ابراز محبت دکتر عارف قدردانی کرد. علیرضا مرندی (رئیس فرهنگستان علوم پزشکی) با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، انتخاب وی به عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. مرندی در این دیدار برای رئیس‌جمهور منتخب در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم و همچنین پیشبرد اهداف نظام سلامت کشور آرزوی موفقیت کرد. پزشکیان نیز بر توجه ویژه دولت چهاردهم به ارتقای سلامت جامعه به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های سند چشم‌اندازه توسعه کشور تاکید کرد. حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی (دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) دیروز - دوشنبه - با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب با وی دیدار و ضمن تبریک انتخاب وی از سوی مردم برای او آرزوی موفقیت کرد. پزشکیان نیز در این دیدار ضمن تشکر از ابراز محبت حجت‌الاسلام پورمحمدی از حضور جدی وی در رقابت‌های انتخاباتی و کمک به رقابتی شدن فضای انتخاباتی و تلاش برای افزایش مشارکت مردم با طرح مباحث مهم و موثر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قدردانی کرد.

منبع : آرمان ملی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار