| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

هنیه هشدار داد/ مذاکرات آتش‌بس متوقف می‌شود اگر...

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس با میانجیگران هشدار داده است که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و رفح مذاکرات آتش‌بس متوقف خواهد شد

هنیه هشدار داد/ مذاکرات آتش‌بس متوقف می‌شود اگر...

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که در سایه تشدید جنایات و حملات دشمن صهیونیستی به محله‌های غزه و درخواست تخلیه این مناطق و قتل و کشتار فلسطینیان در آن، اسماعیل هنیه تماس‌هایی فوری با واسطه‌ها برقرار کرده و نسبت به پیامدهای فاجعه‌بار آنچه در غزه، رفح و دیگر مناطق در جریان است، هشدار داده است.

حماس در این بیانیه افزوده است که هنیه در این تماس‌ها تاکید کرده تشدید تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی در غزه و رفح مذاکرات را به خانه اول بازمی‌گرداند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول کامل شکست مذاکرات در صورت ادامه جنایات علیه ملت فلسطین دانسته است.

رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه به نوار غزه، دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار