| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

اظهار نظر قطعی پژمان جمشیدی درباره فیلم توقیفی«شیشلیک»

پژمان جمشیدی در برنامه «فوتبال 360» درباره نقشش در سریال «افعی تهران»، دلایل پرکاری‌اش در فیلم‌ها و سریال‌ها و همچنین جذابیت فیلم «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که سال‌هاست از توقیف درنیامده، نکات مهمی گفته است.

اظهار نظر قطعی پژمان جمشیدی درباره فیلم توقیفی«شیشلیک»

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پژمان جمشیدی مهمان برنامه «فوتبال360» بود و گفت‌وگویش با عادل فردوسی‌پور و محمد بحرانی، به مسائلی خارج از حیطه فوتبال هم کشیده شد.

یکی از مواردی که در این گفت‌وگو به آن اشاره شد، درباره همکاری رضا عطاران و پژمان جمشیدی در فیلم «شیشلیک بود. محمدحسین مهدویان سال 1399 با همکاری رضا عطاران و پژمان جمشیدی فیلم «شیشلیک» را ساخت؛ فیلمی درباره فقر که ماجراهایش در جامعه‌ای کاملا خیالی روایت می‌شد و با رویکردی انتقادی، رفتار برخی مدیران و مسئولان را به نقد می‌کشید. این فیلم بعد از اکران در جشنواره، توقیف شد. حالا پس از چهار سال جمشیدی درباره آن گفت: «بعید می‌دانم فعلا خبری از «شیشلیک» شود. فیلم بی‌نظیری است درباره فقر. من برای شیشلیک نامزد شدم و واقعا آن را دوست دارم ولی بعید می‌دانم اکران شود. خیلی بعید می‌دانم.»

جمشیدی درباره اظهارنظر هوتن شکیبا درباره فراوانی سانسور «صبحانه با زرافه‌ها» و تبدیل شدن آن به یک فیلم کوتاه گفت: «تهیه‌کننده که این مسئله را تکذیب کرده اما من با روح‌الله سهرابی هم صحبت کردم گفت یک مشکل کلی دارد که حل می‌شود. تیمی نیستند که بخواهند چالش کنند. «صبحانه با زرافه‌ها» یک کانسپت درجه یک دارد درباره بخشش که به نظرم زیباتر و شاعرانه‌تر از این نمی‌شود درباره این مفهوم صحبت کرد.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار