| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز:

پرسنل لوله سازی اهواز در همه عرصه‌ها پای کار نظام و انقلاب هستند / تلاش‌های دشمنان همیشه بی‌نتیجه بوده است

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: پرسنل خدوم شرکت لوله سازی اهواز در همه عرصه ها با تمام وجود و با روحیه انقلابی و جهادی پای کار نظام و انقلاب بوده اند.

پرسنل لوله سازی اهواز در همه عرصه‌ها پای کار نظام و انقلاب هستند / تلاش‌های دشمنان همیشه بی‌نتیجه بوده است

آرمان ملی آنلاین - محمدرضا دانیاری در حاشیه حضور در پای صندوق سیار رای در شرکت لوله سازی اهواز اظهار کرد: حضور در دور دوم انتخاب ریاست جمهوری در ایران بسیار پر شورتر از دور اول است و امیدواریم بازهم شاید حماسه‌ای دیگر در نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی افزود: براساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در معرفی فرد اصلح، مردم ابتدا با حضور خود پای صندوق های رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای خواهند داد و سپس فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: در تمام دوره های انتخابات شاهد تلاش‌های دشمنان بوده ایم که هیچگاه نتیجه بخش نبوده و همیشه مردم با حضور خود پای صندوق های رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای داده اند.

دانیاری ادامه داد: پیوند میان مردم و جمهوری اسلامی ایران چنان محکم و مستحکم بوده است که هیچ خدشه ای با تلاش های دشمنان به این پیوند عمیق وارد نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسنل خدوم  شرکت لوله سازی اهواز در همه عرصه ها با تمام وجود و با روحیه انقلابی و جهادی پای کار نظام و انقلاب بوده اند و حضورشان در صحنه همیشه حضور روشن و درخشان بوده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار