| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

حمله تند ستاره آلمان به داور: حال بهم زن!

نیکلاس فولکروگ، ستاره تیم ملی آلمان، به شدت از آنتونی تیلور به دلیل نگرفتن پنالتی برابر اسپانیا انتقاد کرد.

 حمله تند ستاره آلمان به داور: حال بهم زن!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی آلمان روز گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و پس از کسب نتیجه مساوی در ۹۰ دقیقه، کار به دو وقت اضافه کشید که با پیروزی شاگردان دلافوئنته با گلی دیرهنگام همراه شد.

اما اتفاقی که در دقیقه ۱۰۶ این بازی رخ داد جنجال بسیاری را به همراه داشته است. شوت جمال موسیالا در محوطه جریمه تیم ملی اسپانیا با دست مارک کوکوریا برخورد کرد اما آنتونی تیلور اعتقادی به پنالتی نداشت و به نظر می‌رسد که کمک داور ویدیویی هم با او هم عقیده است.

 فولکروگ پس از پایان این بازی در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد در این باره اظهار داشت:« درباره صحنه پنالتی باید بگویم که فکر نمی‌کنم این صحنه آفساید بود. نیازی نیست که درباره تصمیم اشتباهی که در اینجا گرفته شده است بحث کنیم چون همه چیز کاملاً واضح است و مشخص بود که این خطای هند بود.

این اشتباهی حال بهم زن و از روی بی‌دقتی بود. همه ما می‌توانستیم ببینیم که توپ به شکل بسیار خطرناکی به سمت دروازه حریف می‌رفت. من حتی فکر کردم که ممکن است گل شود و دروازه‎‌بان به آن نرسد. پذیرفتن این که کمک داور ویدیویی حتی این صحنه را بررسی نکرد دشوار است. ما می‌توانستیم ۱-۲ جلو بیفتیم و   این اتفاق باعث می‌شد که همه چیز تغییر کند.»

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار