| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

مدافع مورد علاقه استقلال در یک‌قدمی سپاهان

مدیران باشگاه سپاهان اصفهان در تلاش هستند تا بتوانند با حسین گودرزی به توافق برسند و این مدافع 23 ساله را به خدمت بگیرند.

مدافع مورد علاقه استقلال در یک‌قدمی سپاهان

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ سپاهان هنوز رسماً وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و تمدید قرارداد محمد کریمی و نیما میرزازاد طی 2 روز اخیر، مهم‌ترین کُنش‌های نقل‌وانتقالاتی طلایی‌پوشان محسوب می‌شود. هر چند که گفته می‌شود آن‌ها با جواد آقایی‌پور، مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان به توافق رسیده‌اند اما هنوز از این مهاجم جوان که از تیم‌های اورنبورگ روسیه و استقلال تهران هم پیشنهاد داشت، رونمایی رسمی انجام نشده است. در کنار جذب احتمالی آقایی‌پور، یکی از دغدغه‌های مدیران باشگاه سپاهان تقویت ساختار دفاعی تیم‌شان است.

به گزارش فوتبال 360، رامین رضاییان بعد از پایان فینال جام حذفی با هواداران سپاهان خداحافظی کرد و روز گذشته بود که میلاد زکی‌پور هم با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی‌اش، رسماً پایان همکاری خود با تیم اصفهانی را اعلام کرد و ضمن عدم تمدید قراردادش با سپاهان، با امضای قراردادی 2 ساله به استقلال تهران پیوست تا اولویت‌های طلایی‌پوشان در بازار تابستانه، تقویت سمت راست‌وچپ خط دفاعی تیم‌شان باشد. ضمن آنکه سرباز شدن امید نورافکن، بیش از پیش در سمت چپ خط دفاعی سپاهان اخلال ایجاد کرده و حالا طلایی‌پوشان به دنبال تقویت فهرست خود در بازار تابستانه هستند.

مذاکرات مثبت با پدیده چپ‌پای فوتبال ایران

شایان مصلح و پدرام قاضی‌پور از جمله بازیکنانی هستند که نام‌شان در روزهای گذشته به عنوان گزینه حضور در سمت چپ خط دفاعی سپاهان مطرح شده که احتمال جذب یکی از این 2 بازیکن وجود دارد اما نکته مهم آنکه گزینه اصلی طلایی‌پوشان برای پر کردن جای خالی میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی سپاهان، حسین گودرزی است؛ ستاره 23 ساله شمس‌آذر قزوین که فصل درخشانی را در جمع یشمی‌پوشان گذراند و جزو برترین مدافعان چپ لیگ بیست‌وسوم بود.

حسین گودرزی در فصلی که گذشت، موفق شد 4 گل برای شمس‌آذر به‌ثمر برساند و 3 پاس گل هم در کارنامه این مدافع چپ 23 ساله به چشم می‌خورد و او موفق به کسب نمره 7.11 از متریکا شد. نکته جالب‌توجه اینکه گودرزی سابقه گلزنی برابر سرخابی‌های پایتخت را در کارنامه‌اش دارد و در فصل اخیر و در جدال با سپاهان هم موفق به گل‌سازی شد تا برابر مدعیان درخشش چشمگیری از خود به جای گذاشته باشد. او در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با مدیران باشگاه سپاهان داشته و زمزمه‌هایی درباره نهایی‌شدن این انتقال طی روزهای آتی به گوش می‌رسد.

انتقالی که با معاوضه نهایی می‌شود؟

سپاهانی‌ها پیش از آنکه تلاش کنند تا با حسین گودرزی به توافق نهایی برسند، تلاش‌شان بر این است که بتوانند رضایت باشگاه شمس‌آذر را جلب کنند و رضایت‌نامه این مدافع 23 ساله را از تیم قزوینی دریافت نمایند. در این مسیر، گفت می‌شود که پیشنهاد مسئولان باشگاه اصفهانی برای صدور رضایت‌نامه حسین گودرزی، معاوضه او با علی‌اصغر اعرابی بوده است؛ آن‌هم در شرایطی‌که اعرابی در بازار زمستانه از شمس‌آذر به سپاهان پیوست اما حالا گفته می‌شود که او در آستانه بازگشت به تیم سابق خود قرار دارد.

گودرزی پیشتر پیشنهاد استقلال را هم در مقابل خود داشت اما به شکلی غیرمنتظره تصمیم آبی‌ها تغییر پیدا کرد و آن‌ها به سراغ استخدام میلاد زکی‌پور رفتند تا در مقطع کنونی، سپاهان جدی‌ترین مشتری جذب پدیده شمس‌آذر قزوین باشد. با توجه به رایزنی‌های مثبت انجام شده طی روزهای اخیر، به نظر می‌رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به‌زودی انتقال حسین گودرزی به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی رسمی خواهد شد و سپاهانی‌ها موفق به پر کردن جای خالی زکی‌پور در فهرست تیم‌شان می‌شوند.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار