| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

دکتر احمدی در دیدار با شهردار یزد:

استفاده حداکثری از ظرفیت های بانک شهر برای توسعه زیرساخت های شهری فراهم است

دکتر سیدمحمدمهدی احمدی با بیان اینکه بانک شهر با اعتماد بر توانمندی جوانان و تکیه بر “شعار نوآوری در خدمت” توانسته خدمات برتر پولی و مالی را به شهرداری ها ارائه دهد، افزود: هم اکنون بیش از پیش استفاده حداکثری از ظرفیت های بانک شهر برای توسعه زیرساخت های شهری فراهم است.

استفاده حداکثری از ظرفیت های بانک شهر برای توسعه زیرساخت های شهری فراهم است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانک شهر، مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه بانک شهر اقدام به طراحی محصولات جدید بانکی متناسب با نیازهای شهرداری ها کرده‌ است، عنوان کرد: با درک درست درخواست های متقابل در کنار شهرداری ها قرار گرفته و آنها را حمایت می کنیم؛ خوشبختانه امروز مدیران شهری نیز به جایگاه بانک در ارائه بهتر خدمات خود آگاهی کامل دارند.

دکتر احمدی بر آمادگی بانک شهر برای کمک به سرانجام رسیدن پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، حمل و نقل عمومی و … شهرداری یزد تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: همچنین تلاش کرده ایم اقدامات تاثیرگذار ، مهم و گسترده‌ای را در زمینه هوشمندسازی شهرها انجام دهیم.

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه این بانک شرایط لازم و کافی را برای استفاده مدیریت شهرها از روش‌های نوین تامین مالی فراهم کرده است، گفت: شهرداری ها با بهره مندی از ابزار‌های جدید مالی می توانند ضمن تحقق اهداف خود، از اموال شهر به عنوان سرمایه‌های شهروندان صیانت کنند.

ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد نیز در این دیدار تاکید کرد: بانک شهر را مهمترین حامی شهرداری ها در گسترش خدمات رسانی به شهروندان می دانیم و افزایش همکاری ها میان دو طرف را در دستور کار داریم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار