| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

حمایت از ۱۰۲ طرح خوداشتغالی در استان سیستان و بلوچستان توسط بانک اقتصادنوین

چهارمین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) استان سیستان و بلوچستان در قالب تامین مالی طرح‌های خوداشتغالی در مناطق روستایی امضا و مبادله شد.

حمایت از ۱۰۲ طرح خوداشتغالی در استان سیستان و بلوچستان توسط بانک اقتصادنوین

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین ، بر اساس این تفاهم‌نامه، بانک اقتصادنوین در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی و محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر برخوردار، از طرح‌های خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) استان سیستان‌و‌بلوچستان حمایت می‌کند.

در این تفاهم‌نامه ۱۰۲ طرح خوداشتغالی شامل ۸۷ کارگاه قالی‌بافی خانگی و ۱۵ گلخانه‌ کوچک خانگی با حمایت بانک اقتصادنوین راه‌اندازی می‌شود که از طریق آن‌ها مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) در این استان می‌توانند با کمک راهبران شغلی این نهاد، صاحب شغل پایدار شوند.

گفتنی است، از سال ۱۴۰۰ تاکنون چهار تفاهم‌نامه میان بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) منعقد شده که طی آن‌ها ۲۸۴ طرح خوداشتغالی در جهت ایجاد شغل پایدار برای مددجویان این کمیته در حوزه‌های پرورش دام و آبزیان، قالی‌بافی، راه‌اندازی گلخانه و تصفیه آب خانگی به بهره‌برداری رسیده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار