| کد مطلب: ۴۹۸۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد

حضور سرپرست و كاركنان نفت و گاز مارون در همایش تجدید میثاق صنعت نفت جنوب با ولایت

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون که دوشنبه 25 مهر به همراه جمع کثیری از کارکنان این شرکت در همایش تجید میثاق صنعت نفت جنوب با ولایت حضور یافت، پیوند میان صنعت نفت و ولایت را ناگسستنی خواند و تاکید کرد که این نقشه دشمن هم با همدلی و دفاع از مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچون گذشته نقش بر آب خواهد شد.

حضور سرپرست و كاركنان نفت و گاز مارون در همایش تجدید میثاق صنعت نفت جنوب با ولایت

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به نیابت از کلیه مدیران صنعت نفت در جنوب از مزین شدن این محفل به نام "ولایت" ابراز خرسندی کرد و گفت: انقلاب اسلامی که برگزفته از منش انبیاست، بارقه ی امید را در دل انسانیت ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه انبیا تنها بر یک عبارت تاکید داشتند و آن نبود فاصله میان افراد با ایمان است، افزود: کارکنان صنعت نفت که دل در گرو رهبر معظم انقلاب دارند، باید سطح دشمن شناسی خود را در راستای خنثی کردن نقشه دشمن بالا ببرند چراکه دشمن هزینه هنگفتی را صرف انحراف ذهن ما نسبت به انقلاب اسلامی می کند.

مهندس دانشی هوشیاری در راستای صیانت از وحدت کلمه بین مذاهب، قومیت ها و آحاد ملت را عامل مهمی درحفظ انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: جان ما فدای مقام معظم رهبری؛ از همه می خواهم چتر ولایت را پاس بدارند که راه حفظ انقلاب اسلامی راهی جز این نیست.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، کارکنان صنعت نفت را سربازان خط مقدم حوزه اقتصادی کشور در جنگ ترکیبی معرفی نمود و تاکید کرد که بر خلاف وعده پوچ دشمن، صادرات نفت تداوم دارد.

سردار نعمت الله باقری استفاده از فضای مجازی برای دروغ افکنی را ترفند دشمن در حوزه ی جنگ نرم دانست و یادآور شد: استفاده از فضای مجازی به دلیل شکست ها و عدم توان دشمن در مقابل ملت ایران از طریق جنگ سخت می باشد، چراکه ابزار جنگ نرم کم هزینه تر و قابل دسترس تر است.

شایان ذکر است در پایان از خادمان مواکب حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) در اربعین 1401 تقدیر شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار