| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد

ترامپ به راحتی هریس را شکست می‌دهد

بر اساس نظرسنجی، ترامپ با اختلاف پنج امتیازی (۴۷ درصد در مقابل ۴۲) بایدن را شکست خواهد داد.

ترامپ به راحتی هریس را شکست می‌دهد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ بر اساس یک نظرسنجی جدید، «دونالد ترامپ» در یک رقابت فرضی با «کامالا هریس» معاون رئیس جمهوری آمریکا، حدود ۱۱ درصد از وی جلوتر است.

 در صورتی که هریس معاون «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در رقابتی فرضی در مقابل ترامپ به عنوان نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان قرار بگیرد، با اختلاف دو رقمی ۱۱ درصدی بازنده خواهد بود.

گزارش دیلی میل افزود: در نظرسنجی دیلی میل معلوم شد ترامپ با ۴۹ درصد در مقابل هریس با ۳۸ درصد پیروز میدان است.

این نظرسنجی در حالی انجام شد که پس از مناظره فاجعه بار اخیر بایدن مقابل ترامپ، گفته شده است هریس می‌تواند جایگزین مناسبی برای رئیس جمهور به عنوان نامزد حزب دموکرات در سال ۲۰۲۴ شود.

نظرسنجی دیلی میل همچنین یک مساله مهم را برای حزب دموکرات مشخص کرد و آن این که در بین رای دهندگان این حزب، هریس نسبت به بایدن محبوبیت کمتری دارد.

بر اساس این نظرسنجی، ترامپ با اختلاف پنج امتیازی (۴۷ درصد در مقابل ۴۲) بایدن را شکست خواهد داد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در آبان ماه (نوامبر) برگزار شود و بایدن و ترامپ روسای جمهوری کنونی و سابق آمریکا، رقبای اصلی از دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه هستند.

با این حال، خبرگزاری «رویترز» به تازگی به نقل از هفت نفر از منابع ارشد کارزار انتخاباتی رئیس جمهوری آمریکا، نوشت: اگر بایدن تصمیم بگیرد کمپین انتخاب مجدد خود را متوقف کند، کامالا هریس معاونش گزینه اصلی جانشینی وی خواهد بود.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار