| کد مطلب: ۱۱۲۱۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

مرد سال آسیا آرزوی کودک پاکستانی را برآورده کرد

سالم الدوسری آرزوی کودک پاکستانی را برآورده کرد و پیراهن خودش در تیم ملی عربستان را به او کادو داد.

 مرد سال آسیا آرزوی کودک پاکستانی را برآورده کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی عربستان روز گذشته آخرین تمرین آماده سازی خود برای برگزاری پنجمین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 را برگزار کرد تا امروز پنجشنبه در ورزشگاه جناح اسلام آباد به مصاف تیم ملی پاکستان برود.

سالم الدوسری ستاره تیم ملی عربستان و مرد سال آسیا بلافاصله پس از ورود تیم ملی عربستان به پاکستان با ارسال پیامی هیجان‌انگیز به زبان اردو برای هواداران پاکستانی، همه را شگفت زده کرد.

 الدوسری در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در پاکستان عزیز بسیار خوشحالم و مشتاقانه منتظر دیدار فردا در ورزشگاه جناح هستم.

علاوه بر این، الدوسری در حاشیه تمرین روز گذشته دست به کار جالبی زد و آرزوی کودک پاکستانی که خواستار گرفتن عکس یادگاری با این بازیکن شده بود را برآورده کرد.

 کلیپی از یک کودک پاکستانی به نام ساجی در فضای مجازی پخش شد که در آن وی آرزوی دیدار با کاپیتان عربستان را داشت که سالم الدوسری با هماهنگی مدیریت تیم ملی به این درخواست پاسخ داد و از ساجی دعوت کرد تا از محل برپایی اردوی تیم ملی عربستان در اسلام آباد بازدید کند.

بر اساس آنچه در کلیپی با عنوان «کاپیتان سالم با ساجی ملاقات می کند» و توسط حساب کاربری تیم ملی عربستان سعودی پخش شد، سالم از کودک پاکستانی استقبال کرد و پیراهن تیم ملی عربستان را با شماره خودش به این کودک اهدا می کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار