| کد مطلب: ۱۱۲۷۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

جورجینا با این فیلم خاص نشان داد حال رونالدو خیلی هم خوب است/ ببینید

جورجینا رودریگس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو پس از حذف پرتغال از یورو ۲۰۲۴ ویدئوی کوتاهی از بازگشت کریس به خانه و حضور در کنار همسر و فرزندانش منتشر کرد.

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در این ویدیو که جورجینا از فضای نشیمن و غذاخوری باز خانه‌شان فیلمبرداری می‌کند، رونالدو را می‌بینیم که روی کاناپه دراز کشیده و با بلند کردن دست، حضور خودش در ویدیو را تایید می‌کند.

پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ در ضربات پنالتی مغلوب فرانسه شد. این دیدار در ۱۲۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و رونالدو که پنالتی‌اش در مرحله یک‌هشتم نهایی توسط یان اوبلاک، دروازه‌بان اسلوونی، مهار شده بود، برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود در یک تورنمنت ملی موفق به گلزنی نشد. او ضربه پنالتی خود را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد، اما ژائو فیلیکس پنالتی خود را از دست داد و فرانسه با گل کردن هر پنج پنالتی خود، پرتغال را حذف کرد. رونالدو پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به ۴۳ ساله شدنش در زمان یورو ۲۰۲۸، این آخرین حضور او در رقابت‌های قهرمانی اروپا خواهد بود.

جورجینا به همراه کریستیانو جونیور و فرزندان دیگر رونالدو، از تماشاگران ثابت بازی‌های پرتغال در یورو ۲۰۲۴ بود. او حالا از بازگشت همه به خانه خوشحال است و زیر ویدیوی خود در اینستاگرام نوشته است: به خانه خوش آمدی، عشق من

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار