| کد مطلب: ۱۱۱۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

پل تندرستی بزرگراه شهید همت درآینده نزدیک آماده بهره برداری می شود

شهردار منطقه2گفت: پل تندرستی که بر فراز بزرگراه شهید همت در حال احداث است ، طبق برنامه ریزی تا نیمه تیر ماه تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

پل تندرستی  بزرگراه شهید همت  درآینده نزدیک آماده بهره برداری می شود

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2 مهدی صالحی، درخصوص آخرین وضعیت احداث پل های تندرستی در این منطقه اظهار کرد: پس از ساخت طولانی‌ترین پل تندرستی بر فراز بزرگراه شیخ فضل الله نوری، زمینه دسترسی شهروندان با دوچرخه یا پیاده از باغراه فدک به بوستان ۱۳ هکتاری در غرب بزرگراه فراهم شد. وبا توجه به استقبال شهروندان ،احداث پل بر فراز بزرگراه شهید همت  برای اتصال بوستان ۱۳ هکتاری به  پارک پردیسان پیش بینی  و اجرا شد

وی افزود: در تداوم این طرح  پل تندرستی که بین برج‌میلاد و بوستان گفتگو طراحی شد و، سازمان عمرانی مناطق پل‌های جدید و سگمنتال (قطعات پیش‌ساخته پیش‌تنیده) را در آن نقطه جانمایی کرده و در حال اجرای آن است .

شهردار منطقه ۲ درادامه از  افتتاح تقاطع غیر همسطح دسترسی چمران جنوب به شمال به همت غرب  در هفته آینده خبر دادو گفت: دسترسی های جنوب به جنوب و شمال به شمال چمران و همچنین دسترسی ستارخان به چمران شمال در حال اجرا است که دسترسی جنوب به جنوب تا پایان سال و شمال به شمال تا اوایل سال آینده تکمیل می شوند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار