| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

لام: موسیالا و ویرتز حال و آینده آلمان هستند

فیلیپ لام، اسطوره آلمان، می‌گوید تیم ملی کشورش بازیکنان بااستعدادی دارد که می‌توانند در آینده هم خیلی مفید باشند.

 لام: موسیالا و ویرتز حال و آینده آلمان هستند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، فیلیپ لام، کاپیتان سابق تیم آلمان است که قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل را با مانشافت جشن گرفت.

تیم ملی فوتبال آلمان تا مرحله یک چهارم نهایی یورو پیش رفت که با شکست 2-1 مقابل اسپانیا از دور مسابقات کنار رفت و رویای قهرمانی در این مرحله برای آن‌ها به پایان رسید.

او اکنون رئیس سازمان رقابت‌های یورو 2024 است. لام درباره شکست آلمان مقابل اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی به رپابلیکا گفت: "وقتی آلمان در یک تورنمنت بزرگ بازی می‌کند، همیشه آرزوی قهرمانی آن را دارد."

آلمان دوباره از کجا شروع خواهد کرد؟

هر نسلی بازیکنان جوان فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند، چون سیستم بسیار ساختاریافته است. فلوریان ویرتز و جمال موسیالا در تیم ملی هستند اما آینده این تیم به شمار می‌روند. بازی در تورنمنت‌هایی مانند این مسابقات به آن‌ها کمک می‌کند تا با توجه به اهداف بعدی که با شروع جام جهانی شروع می‌شود، رشد کنند. ویرتز به تازگی قهرمان بوندس‌لیگا شده، موسیالا یک سال پیش قهرمان شد و گل تعیین کننده‌ای را به ثمر رساند.

عملکرد ایتالیا در یورو چطور بود؟

من بازی ایتالیا مقابل کرواسی را دیدم. دوست دارم سازمان دفاعی ایتالیا را بررسی کنم، این خط دفاعی یک نمونه است. آنها ایده بسیار روشنی دارند که چه کاری انجام دهند. چیزی که کم است ابتکار عمل فردی در فاز تهاجمی، به خصوص در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان است. در سال 2006 آن‌ها بوفون، کاناوارو، گتوزو، توتی را داشتند و همین‌طور خیلی از بازیکنان بزرگ که روی نیمکت بودند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار