| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

بازی در نقش بازیگر معروف افغان برای فریب دختر ۱۸ ساله

جوان افغانستانی، نقش بازیگر معروفی را بازی کرد تا دختر ۱۸ ساله ایرانی را فریب بدهد و طلاهایش را به سرقت ببرد.

بازی در نقش بازیگر معروف افغان برای فریب دختر ۱۸ ساله

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، چندی قبل مردی به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت از سرنوشت دخترش بی اطلاع است. وی توضیح داد: ما ساکن یکی از شهرستان های جنوبی کشور هستیم که دختر ۱۸ ساله ام به نام آروز، چند روز قبل به طرز عجیبی ناپدید شد. او آخرین بار برای دیدن دوستش از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت. بعد از رفتن آرزو متوجه شدیم که او تمام طلاهای خودش و مادرش را هم با خود برده است.

وی ادامه داد: دوستان مدعی هستند که از سرنوشت آرزو بی خبرند اما من فکر می کنم دروغ می گویند. مطمئنم یکی از دوستان صمیمی اش، می داند دخترم کجاست اما حرفی به ما نمی زند.

پرونده ای با شکایت مرد میانسال گشوده شد و ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند. آنچه که پدر آرزو می گفت درست بود چرا که ماموران در تحقیق از دوست صمیمی دختر گمشده به حقایق تازه ای دست یافتند. آنطور که دوست آرزو می گفت، ‌یک پسر افغانی وی را فریب داده بود. وی ادامه داد: آرزو از طریق اینستاگرام با پسری به نام حسین آشنا شده و می خواستند با هم ازدواج کنند. حسین اهل کشور افغانستان بود و می گفت بازیگر و خواننده ای معروف در کشورشان است. حتی به یک خواننده افغانستانی هم شباهت داشت و به همین دلیل بود که آرزو به او مشکوک نشده بود. اما دوستم وقتی سفره دلش را برایم باز کرد به من گفت که خانواده اش با این ازدواج مخالفت خواهند کرد. حسین هم به او پیشنهاد داده بود تا طلاهای خود و مادرش را سرقت و از خانه فرار کند. وی پس از سرقت و فرار از خانه با من تماس گرفت و گفت با حسین در خانه یکی از اقوامش در تهران است. می گفت قرار است با هم به کشور افغانستان بروند. من به هر ترفندی بود آدرس خانه اقوام وی را در تهران گرفتم.

پس از اظهارات این شخص، ماموران راهی خانه مورد نظر که یکی از محله های جنوب پایتخت بود، ‌شدند. یکی از اقوام حسین جوان افغان، ساکن خانه بود که در تحقیقات گفت: حسین به دروغ ادعا کرده بود بازیگر و خواننده معروف است. با این ترفند وی را فریب داده و با هم راهی افغانستان شدند. من از سرنوشت آنها بی خبر هستم اما آنطور که از حسین شنیدم، ‌میخواستم قاچاقی به کشور افغانستان بروند و در آنجا با هم زندگی کنند.

با این سرنخ های به دست آمده و کامل شدن تحقیقات، دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران دستورداد تا مکاتبات لازم با پلیس بین الملل صورت گیرد و دختر ۱۸ ساله ایرانی و جوان افغان به ایران بازگردانده شوند.

منبع : همشهری

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار