| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

رشد خیره کننده شاخص‌های کلیدی در عملکرد خرداد بیمه ملت / جهش 3108 درصدی درآمد و تراز مثبت 3581 درصدی!

براساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه ملت در 3 ماهه نخست سال 1403، عملکردی خیره کننده را به نمایش گذاشت و در تمامی شاخص‌های کلیدی از جمله درآمد، سودآوری و مدیریت ریسک، دستاوردهای چشمگیری را به ثبت رساند. این شرکت هم‌‌اکنون با گذشت سه ماه از آغاز سال جدید به رقم بیش از 10 همت در پرتفوی خود دست یافته است.

رشد خیره کننده شاخص‌های کلیدی در عملکرد خرداد بیمه ملت / جهش 3108 درصدی درآمد و تراز مثبت 3581 درصدی!

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت در گزارش عملکرد خرداد ماه سال 1403، از رشدی خارق‌العاده در تمامی شاخص‌های کلیدی خبر داد. بیمه ملت در دوره کوتاه سه ماهه اول سالجاری، شاهد جهشی 3108 درصدی در بخش درآمد حق بیمه نسبت به مدت مشابه سال قبل بود و به تراز مثبتی معادل 3581 درصد دست یافت.

طبق گزارش منتشر شده در سامانه کدال، بیمه ملت طی خرداد ماه 1403، موفق به کسب 103,019,253 میلیون ریال (صد و سه هزار و نوزده میلیارد و دویست و پنجاه و سه میلیون ریال) درآمد از محل فروش حق بیمه شده است. این رقم 10 همتی در مقایسه با عملکرد مدت مشابه سال قبل، رشدی 3108 درصدی را نشان می‌دهد و بیانگر جهش عملکردی در این شرکت است.

رشد 1331 درصدی پرتفو در 3 ماهه ابتدایی سال

بیمه ملت در 3 ماهه ابتدایی سال 1403 جهشی چشمگیر را تجربه کرده است. این شرکت در این دوره، از محل فروش حق بیمه، 111 میلیون و 252 هزار و 147 میلیون ریال درآمد کسب کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 1331 درصد افزایش یافته است.

تراز مثبت 1953 درصدی در 3 ماه

رشد چشمگیر درآمد در این شرکت، منجر به ثبت تراز مثبتی معادل 1953 درصد در 3 ماهه ابتدایی سال 1403 شده است. این تراز مثبت، نشانگر درآمد بیمه‌ای قابل توجه بیمه ملت در این دوره و چشم انداز روشن آن برای آینده است.

کاهش نسبت خسارت 3 ماهه

از سوی دیگر، شرکت بیمه ملت در 3 ماهه نخست سال 1403، در مجموع ۵۴۲ میلیارد تومان خسارت پرداختی داشته است که در مقایسه با رقم ۴۷۲ میلیارد تومان مدت مشابه سال گذشته به نسبت خسارت حدود 5 درصد رسیده است. این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود 60 درصد بوده است.

عملکردی بی‌نظیر، نویدبخش آینده‌ای روشن

عملکرد مناسب بیمه ملت در یک ماهه خرداد و 3 ماهه ابتدایی سال 1403، نشان دهنده اتخاذ استراتژی‌های درست، مدیریت کارآمد و توانمندی بالای این شرکت در عرصه ارائه خدمات بیمه‌ای است. این عملکرد ارزشمند، نویدبخش آینده‌ای روشن برای بیمه ملت و سهامداران آن در سال‌های پیش رو است.

مهمترین دلیل عملکرد جهشی بیمه ملت در جذب پرتفوی در خرداد ماه سال‌جاری، افزوده شدن قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری است که بخش عمده ریسک حاصل از این پرتفو به صورت اتکایی توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام شده و خطر زیان این بیمه نامه را پوشش داده است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار