| کد مطلب: ۵۰۰۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

حمایت همه جانبه موسسه اعتباری ملل از نهاد خانواده با پرداخت وام ازدواج

موسسه اعتباری ملل در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و حمایت از جوانان برای تشکیل نهاد مقدس خانواده، ۲۳۱۳ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه پرداخت کرده تا نقش ویژه‌ای در حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده ایفا کند.

حمایت همه جانبه موسسه اعتباری ملل از نهاد خانواده با پرداخت وام ازدواج

آرمان ملی آنلاین -وام ازدواج یکی از مهم‌ترین و شیرین‌ترین وام‌هایی است که می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات در ابتدای زندگی برای زوج های جوان باشد تا به وسیله آن بتوانند بخشی از هزینه‌های ازدواج و تشکیل خانواده را تامین کنند.
برنامه های توسعه‌ای در هر کشوری در زمینه ازدواج و جمعیت، بدون مشارکت کلیه ارکان اقتصادی آن کشور امکان پذیر نخواهد بود. به همین دلیل بانک ها به عنوان مهم ترین حلقه تامین مالی به ارائه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج روی آوردند.
حمایت از تشکیل خانواده و تسهیل پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج طی سال‌های اخیر توسط موسسه اعتباری ملل پیگیری شده و به عنوان یک مسئولیت اجتماعی مورد توجه قرار داشته است؛ به نحوی که با توجه به آماری که از پرداخت وام ازدواج توسط این موسسه اعتباری در سال جاری تا پایان آبان ماه ارائه شده، تعداد وام‌های ازدواج پرداختی در موسسه اعتباری ملل در سال ۱۴۰۱ از سال گذشته فراتر خواهد رفت.

پرداخت 2 هزار و 313 فقره وام ازدواج در موسسه اعتباری ملل
موسسه اعتباری ملل به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی و حمایت از تشکیل نهاد مقدس خانواده و ترویج سنت حسنه ازدواج، پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج را در دستور کار داشته و پرداخت این وام را طی سال های اخیر با جدیت دنبال کرده؛ به نحوی که طی سال جاری تا پایان آبان ماه، این موسسه اعتباری 2 هزار و 313 فقره به مبلغ ۹۰۰/ ۱۲۰/ ۳ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده و سهم مهمی در پرداخت این وام در مجموعه نظام بانکی کشور داشته است.
بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، شعب این موسسه اعتباری در دومین ماه پاییز امسال مبلغ ۸۰۰/ ۴۶۸ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده‌اند. پرداخت این میزان وام ازدواج نسبت به ماه گذشته رشد 71 درصدی داشته است. همچنین شعب این موسسه در آبان ماه امسال ۳۴۰ فقره وام پرداخت کرده اند که نسبت به مهرماه امسال رشدی ۶۳ درصدی داشته است.
همچنین در آبان ماه امسال ۷۷۹ نفر متقاضی دریافت وام قرض الحسنه ازدواج از طریق شعب موسسه اعتباری ملل بوده اند که پس از تشکیل پرونده و تکمیل مدارک و معرفی ضامنین، تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

شتاب چشمگیر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در شعب موسسه اعتباری ملل
تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با اعتبارسنجی درست از متقاضیان همواره مورد تاکید موسسه اعتباری ملل بوده و شعب موسسه به این مهم توجه ویژه دارند. به همین منظور 340 فقره وام قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۸۰۰/ ۴۶۸ میلیون ریال به زوجین در آبان ماه پرداخت شد و خوشبختانه موسسه اعتباری ملل توانسته سهم مهمی در زمینه‌ تشکیل خانواده در کشور داشته باشد.
با وجود تمام فشارهای نقدینگی و کمبود منابع قرض الحسنه در شبکه بانکی کشور اما تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در شعب موسسه اعتباری ملل متوقف نشده است؛ این در حالی است که شعب موسسه در کنار این مهم، پرداخت تسهیلات در سایر موارد همانند اشتغال، فرزندآوری، ودیعه مسکن و ... را نیز در دستور کار خود دارند.
توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و استفاده شهروندان از کامل ترین خدمات بانکی در راستای اصول مشتری مداری به صورت مستمر مد نظر موسسه اعتباری ملل بوده است.

امکان افتتاح حساب بانکی غیرحضوری برای متقاضیان وام ازدواج
به گزارش آرمان ملی آنلاین ، موسسه اعتباری ملل به منظور تسهیل ارائه خدمات بانکی ازجمله پرداخت تسهیلات ازدواج نسبت به افتتاح حساب بانکی غیرحضوری (متابانک) اقدام می نماید.
زوج های جوان متقاضی وام ازدواج از موسسه اعتباری ملل می توانند حساب بانکی خود را در این موسسه بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعبه انتخابی خود افتتاح کنند. متقاضیان محترم می توانند برای افتتاح حساب آنلاین (متابانک) از طریق وب سایت موسسه و نرم افزار فام اقدام نمایند.
زوج های جوان پس از افتتاح حساب در موسسه اعتباری ملل می توانند برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ثبت نام کنند و سپس یکی از شعب موسسه اعتباری ملل را برای دریافت وام قرض الحسنه ازدواج انتخاب نمایند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار