| کد مطلب: ۱۱۲۶۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود این‌که به طور معمول میزان مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری کمتر از مرحله اول است، به نظر می‌رسد که در این دوره استثنایی بر این قاعده شاهد باشیم و مردم مشارکت بیشتری نسبت به مرحله اول انتخابات داشته باشند تا در نهایت با افزایش مشارکت گوشه‌ای از اقتدار نظام را به نمایش بگذارند.

پیش بینی میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ علاء‌الدین بروجردی اظهار کرد: میزان حضور مردم پای صندوق‌های رای نمایش میزان اقتدار نظام است. با توجه به این‌که انقلاب ما مبتنی بر مردم‌سالاری است، باید این واقعیت در عرصه بیرونی هم یک نمود داشته باشد.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نمود بیرونی اقتدار نظام و مردم‌سالاری دینی است لذا باید از فرصت باقی‌مانده برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای مقابل اقدامات ضد انقلاب و دلسردکننده مردم بایستند و پاسخ محکمی در جهت دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران بدهند که محصول خون پاک دهها هزار شهید است.

بروجردی در پایان اظهار کرد: با وجود این‌که به طور معمول میزان مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری کمتر از مرحله اول است، به نظر می‌رسد که در این دوره استثنایی بر این قاعده شاهد باشیم و مردم مشارکت بیشتری نسبت به مرحله اول انتخابات داشته باشند تا در نهایت با افزایش مشارکت گوشه‌ای از اقتدار نظام را به نمایش بگذارند.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار