| کد مطلب: ۱۱۲۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

قتل کودک ۹ ساله به دست پسر همسایه / می‌خواستم پرنده شکار کنم!

قاتل یک کودک ۹ ساله که او را با اسلحه ساچمه‌ای به قتل رسانده بود، بعد از دستگیری گفت این قتل سهوی بوده و قصد کشتن بچه را نداشته است.

قتل کودک ۹ ساله به دست پسر همسایه / می‌خواستم پرنده شکار کنم!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در استان بوشهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل کودک ۹ ساله‌ای در شهر برازجان، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی عامل قتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

وی افزود: متهم علت و انگیزه خود از ارتکاب این جرم را سهوی اعلام کرد و بیان داشت مقتول از همسایگانش بوده و هنگامی که او قصد شکار پرندگان با تفنگ بادی را داشته، ناخواسته کودک ۹ ساله هدف اصابت ساچمه قرار گرفته و فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه متهم در مواجهه با شواهد و قرائن به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد، افزود: پس از بازسازی صحنه جرم و تشکیل پرونده، متهم به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

منبع : ایران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار