| کد مطلب: ۱۱۲۶۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

خط حمله فقط با دو گزینه نام آشنا

مذاکره پرسپولیس با علیپور و آزادی گره خورد

با وجود اخبار و شایعات بسیار درباره نفرات خط حمله پرسپولیس هیچ چیز در این باره روشن نیست.

مذاکره پرسپولیس با علیپور و آزادی گره خورد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، ارنج خط حمله پرسپولیس و مشخصا آنچه در اسکواد این تیم برای فصل آینده در مورد پست مهاجم نوک وجود دارد، می تواند یکی از معادلات مربوط به این تیم در فصل نقل و انتقالات باشد.معادلاتی که با در نظر گرفتن اخبار، شایعات و تحرکات اخیر مربوط بازیکنان در روزهای اخیر فوق العاده پیچ خورده و مبهم دنبال می شود.

واقعیت اینکه در سیستم مد نظر خوان کارلوس گاریدو که به احتمال فراوان 3-3-4 خواهد بود پرسپولیس یک مهاجکم نوک کلاسیک بیشتر در ترکیب اصلی نیاز ندارد اما طبق قاعده حداقل یک مهاجم شاخص دیگر نیز روی نیمکت باشد تا در موقع لزوم به کمک تیمش بیاید و گره کار را باز کند.

باشگاه پرسپولیس به عنوان اولین گزینه شهریار مغانلو را هدف گرفت اما خیلی زود پی برد که او به امارات خواهد رفت. پرسپولیس ابتدا سراغ بازیکنانی در خط میانی و به صورت مشخص وینگر رفت اما بعد از چند روز بحث جذب مهاجم هم پیش آمد.

با این وجود درست به موازات شروع مذاکره با علی علیپور ، سر و کله مهدی عبدی هم در ساختمان باشگاه پیدا شد.با این حال از آنجایی که عبدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد فعلا او تنها مهاجم نوک شناخته شده سرخ ها به حساب می آید.در عین حال دایره مهاجمان نوک پرسپولیس با در نظر گرفتن اینکه بحث تمدید با عیسی آل کثیر مطرح است ، مذاکره با علی علیپور ادامه دارد و اخیرا صحبت از جذب محمدرضا آزادی مطرح شده که می‌تواند موضوعی جذاب اما پردردسر باشد.

 

3zo0znui

جذاب از این جهت که هوادار پرسپولیس پیش خودش فکر می کند چقدر خوب می شود که اگر هر چهار مهاجم نامبرده را در اسکواد فصل داشته باشیم اما پردردسر اینکه نه سیستم  مد نظر گاریدو نه لیست بزرگسال پرسپولیس چنین اجازه‌ای به مدیران باشگاه نمی دهد.

 

s21c50fu

در عین حال پیرامون هر کدام از این مهاجمان و ادامه همکاری با آنها مشکلاتی وجود دارد.عیسی آل کثیر پول بیشتری می‌خواهد و خواستار این است تا به اندازه بازیکنان رتبه یک تیمش پول بگیرد.علی علیپور نیز بالاتر از سقف باشگاه می‌خواهد و دنبال اعدادی نزدیک به آنچه ظاهرا تیم های دیگر به او پیشنها داده اند، می گردد .در مورد مهدی عبدی و آینده اش هنوز ابهام وجود دارد و شاید به همین خاطر است که پرسپولیس دنبال محمد رضا آزادی رفته است.مهاجمی که نیم فصل لیگ بیست وسوم هم دنبالش رفت اما نتوانست با مبلغ درخواست نساجی و تقاضای این باشگاه کنار بیاید.

در واقع همین حالا به صورت بالقوه چهار مهاجم نوک یا در پرسپولیس حضور دارند یا نام شان در حوالی این باشگاه شنیده می شود اما هنوز هیچ چیز درباره بازیکن اصلی نوک حمله و گزینه رزرو او یا به صورت کلی دو مهره اصلی این خط مشخص نیست.

از سوی دیگر پرسپولیس سه مهاجم شاخص زیر 23 سال به نام های علیرضا خدادادی، محمد بادپا  و ابوالفضل بابایی را هم در اختیار دارد و به عنوان بکاپ خط حمله می تواند روی آنها نیز حساب باز کند اما برای هواداران و احتمالا کادر فنی جدید برخوردرای از یک یا دو مهاجم شاخص همه چیز تمام شرط اساسی است.

حالا و با در نظر گرفتن شرایط فعلی جدا از مساله دروازه بان اصلی، مدافع راست و تکمیل ترکیب مدافعان میانی ، پرسپولیس در خط حمله هم دچار مشکل اساسی است و با توجه به گره خوردن مذاکرات با علیپور و انفعال در مورد آل کثیر و عبدی ، این تهدید وجود دارد که در صورت به بن بست رسیدن مذاکره با آزادی ماجرای تکمیل کادر مهاجمان تیم چطور پیش خواهد رفت.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار