| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد

میدان کتاب تقاطع هوشمند می شود

شهردارمنطقه ۲ از اجرای عملیات اصلاح هندسی میدان کتاب و تبدیل آن به تقاطع همسطح هوشمند خبرداد و گفت: این طرح با هدف ساماندهی ترافیکی معابر شهری و براساس مصوبه شورای حمل و نقل ترافیک شهر تهران اجرا می شود.

میدان کتاب  تقاطع هوشمند می شود

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی افزود: میدان کتاب به لحاظ وجود ایستگاه مترو و مراکز تجاری و اداری و همچنین دسترسی  به بزرگراه های  هاشمی رفسنجانی و یادگار امام(ره) یکی از میادین پر تردد منطقه  محسوب می‌شود که همین موضوع باعث ایجاد حجم تردد در این میدان و تحمیل بار ترافیکی در معابر منتهی به آن  شده است .

وی با اشاره به برنامه های مدیریت شهری در  ساماندهی ترافیکی معابر شهری و بزرگراهی،گفت:  در همین راستا  پس از مطالعات کارشناسی صورت گرفته در خصوص ساماندهی ترافیک و افزایش ایمنی تردد، اصلاح هندسی میدان کتاب و تبدیل آن به تقاطع چراغ دار  در شورای حمل و نقل ترافیک شهر تهران تصویب شد.

صالحی گفت: با  اجرای این طرح  علاوه بر ساماندهی  معضلات ترافیکی، سرعت تخلیه دراین میدان  حداقل  25 و حداکثر 40 درصد افزایش می یابد.

شهردار منطقه2 با اشاره به اجرای عملیات جمع آوری میدان و اجرای این طرح ترافیکی گفت: هماهنگی های لازم با شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران  برای تامین  تجهیزات لازم مربوط به نصب چراغ  زماندار و هوشمند در   تقاطع مذکور انجام شده  و

مدیریت شهری منطقه تلاش دارد تا با اجرای این عملیات، ترددی ایمن و روان را برای شهروندان و ساکنین این  محله فراهم کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار