| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

تردید تراکتور برای رونمایی از بیرانوند!

درحالی که گفته می‌شود بیرانوند با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده اما هنوز از این بازیکن رونمایی نشده است

تردید تراکتور برای رونمایی از بیرانوند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علیرضا بیرانوند که دو فصل قبل از بلژیک به جمع سرخپوشان بازگشته بود بعد از کسب دومین قهرمانی متوالی با پرسپولیس، قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد. او همان طور که فصل قبل قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و مذاکرات جدی با باشگاه استقلال داشت، این فصل نیز از طریق مدیر برنامه‌هایش مذاکراتی را با زنوزی انجام داده و به همین دلیل از تراکتور به عنوان مقصد بعدی این دروازه‌بان یاد می‌شود. جالب اینجاست که در شهر تبریز شایعه ثبت قرارداد بیرانوند با باشگاه تراکتور دهان به دهان می‌چرخد و گفته می‌شود او با تیم تبریزی قرارداد هم امضا کرده است.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس از این دروازه‌بان ملی پوش به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده و بیستم تیر ماه قرار است اولین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شود. محکومیت بیرانوند در این پرونده می‌تواند محرومیت ۴ ماهه‌ای را برای این دروازه‌بان در پی داشته باشد و از جایی که یکسال از قرارداد او با پرسپولیس باقی مانده بود، باشگاهی که او را جذب کرده نیز با محرومیت و جرایم سنگین مواجه خواهد شد. گفته می‌شود همین مسئله تراکتوری‌ها را برای معارفه بیرانوند دچار تردید کرده و آن‌ها قرار است تا روز تعیین حکم کمیته وضعیت صبر کنند.

از این رو باید منتظر بود و دید باشگاه تراکتور تا زمان اعلام حکم صبر می‌کند یا قبل از این اتفاق، از خرید پر سروصدای خود رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار