| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

کاستا و چهار شیرجه به آن‌طرف

ناجی پرتغال فقط خلاف جهت پرید!

ناجی پرتغال در مرحله قبلی، این بار دور از انتظار ظاهر شد و نتوانست تیمش را به جام برگرداند.

 ناجی پرتغال فقط خلاف جهت پرید!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی پرتغال در مرحله قبلی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسلوونی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی با درخشش دیوگو کاستا برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو شود.

کاستا ستاره بی‌چون و چرای تیمش در آن بازی بود و با ارائه یک عملکرد خوب در ۹۰ دقیقه وقت قانونی، دو وقت اضافه و خصوصا ضربات پنالتی که با مهار هر سه ضربه بازیکنان حریف همراه بود توانست نقش موثری را در ادامه حضور تیم ملی کشورش در این تورنمنت ایفا کند.

مهارت پنالتی‌گیری کاستا باعث شده بود پس از کشیده شدن تقابل با فرانسه به ضربات پنالتی، پرتغالی‌ها به عملکرد دروازه‌بان‌شان دلگرم باشند اما فوتبال روی بدش را به تک ستاره پرتغال در مرحله قبلی نشان داد‌.

نکته عجیب اینکه دیوگو کاستا تنها در پنالتی ژول کنده به سمت توپ شیرجه زد و در چهار ضربه دیگر حتی جهت توپ را هم تشخیص نداد تا در شبی که ژائو فلیکس پنالتی خود را به تیرک عمودی کوبید، کاستا روی هر پنج پنالتی حریف گل بخورد و یک تراژدی برای کریستیانو و یارانش رقم بخورد.

شاید مهارت پنالتی‌گیری کاستا آترین امید رونالدو و طرفداران پرتغالی بود اما این بار صعود برای پرتغال با کامیابی در پنالتی‌ها رقم نخورد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار