| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

شکار یک تصویر تکان دهنده از رونالدو و ام‌باپه

تصویری از پایان رقابت حساس و نزدیک فرانسه و پرتغال با حضور دو چهره اصلی بازی به ثبت رسیده است.

شکار یک تصویر تکان دهنده از رونالدو و ام‌باپه

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کربستیانو رونالدو و کیلیان امباپه دو فوق ستاره فوتبال جهان در دیدار رودررو در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، نمایش کم اثری مقابل یکدیگر داشتند.

رونالدو در نوک حمله پرتغال و امباپه به عنوان مرد سرنوشت ساز فرانسه، هیچ کدام آنچنان که انتظار می‌رفت در زمین خودی نشان ندادند و در شرایطی که همه در انتظار تعویض کریستیانو بودند امباپه در وقت اضافه جای خود را به بارکولا هم‌تیمی جوانترش داد تا از روی نیمکت پیروزی آبی‌ها در ضربات پنالتی را به تماشا بنشیند.

این تصویری عجیب از لحظه پایانی مسابقه است، جایی که هرناندز، دفاع چپ فرانسه پنجمین پنالتی تیمش را وارد دروازه پرتغال کرده و بازیکنان تیم مشغول جشن پیروزی هستند. لحظه ناامیدی مطلق رونالدو و شادی مطلق کیلیان ام‌باپه که از نیمکت ذخیره به داخل زمین پریده و خود را به جمع هم تیمی هایش می‌رساند.

شاید خیلی از طرفداران این دو بازیکن دوست داشتند چنین قابی از بهترین‌های امروز و دیروز فوتبال جهان شکل نمی‌گرفت یا بعضی از آنها در آرزوی لحظه‌ای متفاوت و شاید مخالف این صحنه بودند جایی که رونالدو می‌توانست تیمش را به نیمه نهایی ببرد و در پایان به رونالدو تبریک بگوید اما چنین چیزی در تقدیر او نوشته نشده بود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار