| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد

در جریان سفر به شهربابک صورت گرفت؛

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از پروژه‌های توسعه‌ای مجتمع مس شهربابک/ دیدار با نمایندگان کارگران و بازنشستگان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از چند پروژه توسعه‌ای در مجتمع مس شهربابک به صورت میدانی بازدید و در جریان روند فعالیت آنها قرار گرفت.

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از پروژه‌های توسعه‌ای مجتمع مس شهربابک/ دیدار با نمایندگان کارگران و بازنشستگان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در جریان این سفر علاوه بر بازدید از چند پروژه توسعه‌ای مجتمع مس شهربابک، از یک مرکز فنی و حرفه‌ای و بیمارستان بازدید و همچنین با جمعی از نمایندگان کارگران و بازنشستگان کارگری هم دیدار کرد.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شهیدان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بدو ورود به شهربابک به همراه دکتر نویدی نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مدیران و معاونان شرکت ملی صنایع مس ضمن حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد. دکتر مدرس خیابانی در حاشیه حضور در گلزار شهدا با چند تن از کارگران معادن هم دیدار کرد و پای حرف آنها نشست.

حضور در بیمارستان ولیعصر(عج) شهر بابک

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه این سفر همراه نماینده و فرماندار شهربابک راهی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) این شهر شد و از اورژانس، اتاق عمل، آی سی یو و دیگر بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

وی همچنین در جریان این بازدید پیگیر روند جانمایی یک دستگاه ام آر ای اهدایی شرکت ملی صنایع مس به بیمارستان ولیعصر(عج) شد. این دستگاه ام آر آی جزو به روزترین و بهترین دستگاه‌های ام آر آی جهان است که در آینده نزدیک از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران در اختیار مسئولان این بیمارستان قرار خواهد گرفت.

بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای

دکتر مدرس خیابانی از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی مجتمع مس شهربابک نیز بازدید و در گفتگو با مسئولین این مرکز و مدیران ارشد مجتمع مس شهربابک در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

وی با ابراز خوشحالی از وجود چنین زیرساختی در منطقه، خطاب به مدیر مجتمع شهربابک تاکید کرد که تمهیدات لازم در جهت استفاده از این مرکز در راستای اهداف دانش‌بنیانی مجتمع مس شهربابک اندیشیده شود.

بازدید میدانی از پروژه نیروگاه خورشیدی 30 مگاواتی

یکی از مهمترین برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به شهربابک، بازدید میدانی از روند احداث و تجهیز نیروگاه خورشیدی 30 مگاواتی مجتمع مس شهربابک بود.

دکتر حسین مدرس خیابانی با حضور در محل احداث این پروژه توسعه‌ای ضمن بازدید از روند احداث آن، در گفتگو با مشاور و پیمانکار این پروژه در جریان روند تجهیز و مراحل تکمیل آن قرار گرفت. نیروگاه خورشیدی مجتمع مس شهربابک بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دکتر نویدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از معاونین و مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران در این بازدید حضور داشتند.

پیگیری روند اجرای پروژه آهک و بازدید از کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان شهربابک از روند اجرای پروژه آهک خاتون‌آباد نیز بازدید کرد. وی در جریان این بازدید، گفتگوی صمیمانه‌ای با کارگران شاغل در پروژه داشت و برای رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان دستورات لازم را صادر کرد.

دکتر مدرس خیابانی همچنین از فرآیند تولید در کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد نیز بازدید کرد. وی علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد، ضمن گفتگو با مدیران و مهندسان، در جریان وضعیت تولید این کارخانه نیز قرار گرفت.

ادامه برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به شهربابک نیز بازدید دکتر مدرس خیابانی از روند اجرای پروژه توسعه‌ای فلوتاسیون سرباره خاتون‌آباد بود. پروژه مذکور تاکنون 68 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دیدار با نمایندگان کارگران و بازنشتگان کارگری

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدارهای مجزا ابتدا با نمایندگان کارگری مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک گفتگو کرد و سپس به دیدار نمایندگان بازنشستگان کارگری رفت.

دکتر حسین مدرس خیابانی در این دیدارهای صمیمانه، ضمن بررسی دغدغه‌ها و مشکلات کارگران و بازنشتگان شرکت ملی صنایع مس ایران، در فضایی صمیمانه دغدغه‌های آنان را شنید و برای رفع مشکلات مطرح شده قول پیگیری داد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار