| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

هاورتز:

حق ما بود به نیمه‌نهایی برسیم

کای هاورتز، ستاره تیم ملی آلمان، می‌گوید آنها مستحق صعود به مرحله نیمه‌نهایی بوده‌اند.

حق ما بود به نیمه‌نهایی برسیم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، پس از شکست تلخ ۲-۱ آلمان مقابل اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، کای هاورتز، ستاره تیم ملی آلمان، در مصاحبه‌ای با سایت یوفا به تحلیل بازی پرداخت.

هاورتز با بیان احساسات دوگانه‌اش، از یک سو افتخار به نمایش تیم و از سوی دیگر ناراحتی از حذف و ناامیدی هواداران، به تحلیل عملکرد آلمان در این بازی پرداخت. او تاکید کرد که تیم ملی آلمان بعد از گل تساوی اسپانیا نمایش بسیار خوبی داشت و شایسته نتیجه بهتری بود.

هاورتز با تقدیر از حمایت بی‌نظیر هواداران گفت: «هواداران فوق‌العاده بودند، جو استادیوم فوق‌العاده بود. ما بسیار قدردان و سپاسگزار آنها هستیم. از یک طرف افتخار می‌کنیم، اما همچنین ناراحت هستیم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.»

او با تاکید بر شایستگی تیمش برای دستیابی به نتیجه‌ای بهتر ادامه داد: «ما امروز مستحق دستاورد بیشتری بودیم، پذیرش این موضوع واقعا سخت است. اسپانیا دارای کیفیت فردی زیادی است و می‌تواند از هر اشتباهی استفاده زیادی کند. ما بعد از گل تساوی بسیار خوب بازی کردیم و شاید حتی مستحق صعود بودیم. فوتبال گاهی سخت است و چند روز طول می‌کشد تا از شوک این شکست خارج شویم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار