| کد مطلب: ۱۰۶۹۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با هفته تهران و روز کودک انجام شد؛

مجموعه هیجانی منطقه 2 یک روز در اختیار کودکان کار

شهردار منطقه2 گفت: به مناسبت روز نکوداشت هفته تهران و همچنین روز کودک ، یک روز مفرح و شاد برای کودکان کار در مجموعه هیجانی منطقه فراهم شد.

مجموعه هیجانی منطقه 2 یک روز در اختیار کودکان کار

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، مهدی صالحی  با بیان این که مراسم به دلیل تقارن  نکوداشت تهران و روز کودک برگزار شد گفت: کودکان کار و خیابان، به عنوان قشری در معرض آسیب، یکی از گروه‌های هدف مدیریت شهری هستند و این روزها بهترین بهانه برای پرداختن به این کودکان دوست داشتنی اما در معرض آسیب است.

وی  افزود: مدیریت شهری منطقه در حوزه مسوولیتهای اجتماعی خود ، برنامه  با شیوه ای متفاوت برای این کودکان پیش بینی کرد تا روزی شاد، به یادماندنی و البته هدفمند را برای آنان رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت فردی و اجتماعی آینده سازان جامعه در گرو رعایت حقوق کودکان و نوجوانان و برنامه های غنی حمایتی و تربیتی برای این قشر از اجتماع است، گفت: کودکان کار و خیابان نیازمند حمایت و توجه ما هستند از همین رو امیدوارم با برنامه ریزی های هوشمند بتوانیم از این قبیل برنامه ها و اتفاقات تاثیرگذار در حوزه کودک را بیشتر کنیم و شاهد فرهنگ سازی بهتر و محیطی شاد برای کودکان در جامعه باشیم.

شهردار منطقه  با بیان اینکه هدف عمده ما از همراهی در بحث کودکان کار تقویت مباحث فرهنگی است ،افزود: بدین منظور  فضای تفریحی و هیجانی آدرنالین میزبان 60 کودک کار بود  و تجربه یک روز شاد و پرهیجان برای آنها رقم خورد

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار